פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:








שלום שמי אוחנה גרסיאלה רכשתי לפני כ עשרה חודשים תנור אפיה סמסונג התנור מהתחלה אינו אופה כראוי פניתי לפני כחודש לנותני השירות רטפון וזאת במסגרת אחריות .
נקבע לי טכנאי רק לאחר כמעט שבוע בבוקר בן השעות 8-12 באותו היום כמובן לא הלכתי לעבודה
בשעה 10 התקשרה נציגה מרטפון כי הטכנאי לא יוכל להגיע וכי הם יקבעו לי מועד חדש לשבוע הבא אני כעסתי על הפסד יום עבודה ואמרתי לה כי אני לא מקבלת זאת ואני דורשת כי הטכנאי יגיע עוד היום ואז היא אמרה אז הוא יגיע בן אחת לארבע .
הטכנאי הגיע הדליק את התנור חיכה שתי דקות נגע ברצפת התנור וקבע התנור עובד. אמרתי לו כי לא טענתי שהוא לא עובד אלא שהוא לא אופה אחיד הראתי לו תמונות של עוגיות שכפיתי בתנור והוא אמר כי הוא יעביר את דבריי למנהל השירות ויחזרו אלי.
כאשר ראיתי כי לא חזרו התקשרתי שוב ורק לאחר מיכן חזר מנהל השירות וקבע לי שוב טכנאי מעבדה לשבוע לאחר מיכן שוב .
יום שלישי שבוע לאחר מיכן נגיע הטכנאי והפעם הוא הגיע עם מכשיר ובדק וגם טען כי התנור תקין והוא יעביר את טענותיי למנהל השירות ואולי יקחו אותו למעבדה. כמובן שהייתי צריכה לרדוף אחריהם לתשובות ובסוף תשובתם היתה שהתנור תקין ואין בכוונתם לעשות כלום פניתי לאמון הציבור ולאחר פנייתם לשירות חזר אלי מנהל השירות בטענה חוזרת שהתנור תקין ושאני אפנה ליבואן פניתי ליבואן כבר כמה ימים קודם ושם משכו אותי עם תשובות עוד כשבועיים ואז נקבע לי אותו טכנאי שיבוא לאפות איתי
אפינו יחד עוגיות והוא ראה כי העוגיות כולם ללא יוצא מהכלל לא היו אחידות אפינו גם עוגה כאשר הטכנאי התעקש כי עוגה קושית היא עוגה עדינה וצריך להכניס אותה לתנור קר ועל 190 מעלות . העוגה לאחר כ50 דקות יצאה מהתנור כאשר היא שרופה מלמעלה ומלאה פיצוצים הוא טען כי העוגה מאמצה ב50 דקות אז התנור תקין לחלוטין ולא כמו שאני טענתי כי לוקח לעוגה כשעה וחצי על 180 מעלות
עלי לציין שקניתי מד טמפרטורה כשבוע לפני שהטכנאי היה בשנית ובדקתי את על התוכניות בתנור ואף פעם הטמפרטורה לא היתה דומה ועם סטייה עד של 60מעלות ציינתי זאת גם בפני הטכנאי .
הטכנאי לקח כחצי תבנית של עוגיות כדי להציג אותם למנהל השירות יש לי גם תמונות . כשלוש שעות לאחר מיכן שלח לי מייל מנהל השירות כי מעוגיה אחת שונה אין זה אומר שהתנור אינו תקין והוא תקין לחלוטין
בסך הכל כל מה שאני מבקשת זה את השירות המגיע לי אני מאמינה כי אם הייתי פונה אליהם לשירות לא במסגרת אחריות התוצאה היתה שונה הם פשוט מתנערים מאחריות ולא רוצים לפתור בשום דרך את הבעיה.
מקווה שתוכלו לעזור.

כספי סוג הנזק :
תיקון או החלפת המוצר לחדש + פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה