פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מקרר סמסונג נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פתחתקוה כתובת:
פתח תקווה מרכז מידע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 22 לחודש אפריל 2012 רכשתי מקרר סמסונג דרך חברת אלמ בהוד השרון המבצע של החלפת מקרר , נאמר לי כי האספקה תבוצע תוך 30 יום מתאריך הקנייה אי לכך בתאריך 5 ליוני צלצלתי לחברה ובקשתי לדעת למה המקרר לא סופק בהתאם למידע שנמסר לי נדחיתי על ידי הפקידה כי אין משאיות לכיוון שלי (אני לא גרה בגדה או בשומרון) הכוונה היתה שאין משאיות לכיוון הוד השרון והיא תיצור איתי קשר כאשר יהיו. למחרת ביום 6 ליוני צלצלה הפקידה והודיעה לי כי האספקה תבוצע על ידם בתאריך 11 ליוני ואם אני לא יכולה רק ב- 27 ליוני דהיינו כמעט 3 חודשים מיום הקניה, עלי לציין כי הנני לקוחה של חברת סמסונג מזה כעשור כל המוצרים החשמליים שלי הינם של סמסונג כול מקרר אחר, 2 טלביזיות, מסכי מחשב ועוד ונראה לי היחס בו זוכה לקוח שלכם הינו בלתי הפיך אי לכך ולמרות שאני מרוצה מאוד מהמכשירים שלכם, לא אקנה בעתיד מכשירים עקב אי אמינות מצידכם, למותר לציין כי התאריכים הנ"ל אינם נוחים לי מכיוון שאין באפשרותי לקבל את את המקרר בתאריכים אלו ולכן הצעתי במפורש לפקידה שלא ניחנה בסבלנות מיוחדת תאריכים אחרים וההודעה מצידה היתה ש"אין משאיות לכיוון" תודה עבור תשומת הלב ואני מקווה שלפחות לתלונה זאת תתיחסו, גליה חסון רחוב אשכול 14 הוד השרון
חומר באמינות סוג הנזק :
אספקה מיידית של המקרר במשך השבוע שבין 13 ביוני עד 20 ביוני פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה