הספקת מקרר סמסונג RT72SBPN |
נושא התלונה: |
יום ראשון 20 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
גרנית 12 פתח תקוה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב- 20.05.12 רכשתי בחברת א.ל.מ מקרר סמסונג RT72SBPN במבצע (החלפת מקרר הישן על קניית מקרר חדש המסובסד ע"י המדינה). במועד הספקה הוסכם כי יילקח המקרר הישן מביתי. במסגרת המבצע היבואן, חברת מיני ליין, לקחה על עצמה לבצע הובלת המקרר החדש, פירוק דלתות ופינוי מקרר ישן בחינם. בהזמנתי נכתב: הובלה כוללת הספקה לבית הלקוח המאפשרת דרך מעבר בכניסה הראשית עד קומה ג', ללא פירוק דלתות. אני גרה בקומה ד'. ב29.05.12 המובלים מטעם חברת מיניליין סירבו להכניס מקרר חדש לדירה ולפנות את המקרר הישן. הם קבעו שפעולה הזו אפשר לבצע רק באמצעות מנוף דרך חלון שבסלון הדירה. סיבה: מותר לבצע סבלות רק בעזרת רצועות נשיאה במדרגות הבניין. בבניין שלי מקומת לובי עד קומה א' מידת גובה מדרגות ביחס לגובה מקרר לא נותנת אפשרות להשתמש ברצועות נשיאה וצריך לסחוב את המוצר על הידיים. למרות זאת, אחד מהמובילים היה מוכן לבצע עבודה אבל ראש הצוות של המובילים סירב. חברת מיניליין קבעה שאני צריכה לשאת בתשלום עבור מנוף (350ש"ח) והסכמתי למרות שזה לא הוזכר בהזמנה. חברת מיניליין מבצעת הספקה בימים א'-ה', בין השעות 10.00-15.00.במקרה שלי חלק מהרחוב במקום בו אני גרה סגור לתנועה בימים א'-ה' בין שעות 8.30-16.00 בגלל עבודות מטעם עירית חולון (החלפת קווי מים). מחברת מיניליין נמסר שהם מוכנים לבצע הספקה כשהתנועה ברחוב תהיה בלי הגבלה בגלל שהם לא מוכנים לעבוד אחרי השעה 16.00.אגדת הספקה מתמשכת כי העבודות ברחוב מתמשכות. דרך אגב צוות מובילים הראשון הגיע בשעות העבודות ברחוב.המאמצים של חברת א.ל.מ כדי לעזור לספק לי את המקרר גם לא הועילו. אני לא יודעת כיצד לצאת ממעגל הקסמים הזה?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הספקת המקרר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|