|
|
|
|
|
|
אי תיקון מוצר באחריות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 03 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
מרכז שירות לוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 6.5.12 פניתי לשירות של החברה בדרישה שהיתקנו את התצוגה במקרר
נקבע לי טכאי לתאריך 13.5.12 יום לפני התקשרו אלי אמרו שאין להם את החלק שאלתי אם אין לכם את החלק אז למה תיאמתם טכנאי טוב אמרתי לא נורא מתי אתם מגיעים אמרו ברגע שיהיה את החלק אחנו ניצור עימך קשר עד היום 14.06.2012 לא יצרו קשר ואני לא יודע אם ייצרו איתי קשר בכלל
|
בגעת טכנאי לתקן את הבעיה והארכת אחריות לעוד חצי שנה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מיניליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|