|
|
|
|
|
|
שירות מתחת ללכל ביקורת |
נושא התלונה: |
פישמן דניאל |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מייבש כביסה של Elextrolux עבר החלפת כרטיס אלקטרוני בתחילת חודש נובמבר. בעקבות ההחלפה התוכניות לא עובדות כראוי (תוכנית של 30 דקות עובד 120 דקות וכד'). בנוסף המייבש הציף את המכונת כביסה שעליה הוא עומד. מאז היו 12 פניות טלפויות למוקד של מיניליין ו3 טכנאים הוזמנו - אף אחד משלושתם לא הגיע. נסיון להגיע לאחראי שירות נענה ב" יחזור אליכם בהקדם" כאשר "בהקדם"="לעולם לא".
|
תיקון המייבש ופיצוי על עיכוב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מיניליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|