פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת מוצר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏03 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרצליה רח, הס כתובת:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה
אני פונה אליכם דלית ברירה ומקוה שתוכלו לעזור לי.
רציתי להזמין תבנית שטוחה לתנור הנ"ל שקניתי ב-2007 מ-א.ל.מ בקניון הגדול בפתח תקוה.
כשחיפשתי מספר טלפון שבו אוכל להזמין התבנית הגעתי לחברת גל אור בהרצליה.
ב-9-4-2013 שלחתי את הפקס המצ"ב למחסן של גל אור ואחרי כמה זמן הודיעו לי שאפשר להזמין התבנית וכשהיא תגיעה הם יודיעו לי.

ביום שישי שעבר קיבלתי שיחה מנציגה ממספר טלפון 09-9603000 (לצערי לא רשמתי את שמה). היא הודיעה לי שהתבנית הגיעה, שמחירה 120 ש"ח ושאלה אם אני רוצה לבוא למחסן או שהתבנית תישלח אלי בתוספת של 80 ש"ח. ביקשתי לשלוח את התבנית אלי לפתח תקוה ושילמתי בכרטיס אשראי סכום של 200 ש"ח. היא מסרה לי שהתבנית תישלח אלי ע"י שליח ושעלי להיות בבית משעה 12:00 עד 15:00 ביום שני (7/5/2013).

פרטי העסקה ב-leumi card
• פרטי בית העסק
o שם: גל אור בעמ
o כתובת: הס, הרצליה, 46486
o טלפון: 00-9586027
o פקס:
o ענף: שירותי כביסה וניקוי
• פרטי עסקה
o סוג עסקה: רגילה
o אופן ביצוע: טלפוני
o מטבע: ILS
o סכום מקור: 200.00
o שעת העסקה: 9:50 03/05/2013
השליח בושש לבוא וב-15:30 צלצלתי למס' 09-9603000 כדי לשאול מה קרה? אז נאמר לי שגל אור לא משרתת איזור פתח תקוה ושאין להם שום רישום של ההזמנה שלי!
ביקשו שאתקשר לאלקטרוניקס פרו ולבדוק אצלם כי הם משרתים אזור פ"ת.

גם באלקטרוניקס פרו לא מצאו שום זכר של ההזמנה שלי. נציגה מאד חמודה בשם חיה ניסתה לעזור לי ויצרה קשר עם לידן מהמחסן של גל אור. הוא אמר לי שאין כרטיס בשמי ושהתבנית לא הוזמנה עבורי! חזרתי לחיה והיא הבטיחה לבדוק מה קורה.

כשהתקשרתי לאלקטרוניקס פרו היום אחה"צ נמסר לי ש"התבנית לא במלאי ושהם מזמינים אותי עבורי"......
אני מצרפת מכתב למחסן בגל אור והעתק של הפקס המקורי שלי אליהם מ-9/4/2013.

אשמח מאד אם תוכלו לבדוק העניין המסובך הזה. אני חוזרת ושואלת – אם גל אור לא מרשתת את איזור פ"ת למה לא המליצו שאפנה מלחתחילה לאלקטרוניקס פרו?!
למותר לציין את עוגמת הנפש ובזבוז הזמן שנגרמו לי.

גילה לנצקרון
הרב קוק 10, פתח תקוה 49314
טל' נייח 03-92301180
טל' נייד 052-4419260
כספי, סוג הנזק :
קבלת המוצר או החזרת הכסף פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה