פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות למוצר בתקופת האחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר סמסונג לפני כ10 חודשים , ולהפתעתי הרבה מתברר לי שהחברה שנותנת את השרות למוצרי סמסונג היא חברה לא רצינית ושכנראה לא מחזיקה חלקי חילוף , למרות ההתחייבות באחריות להספקת חלקים תוך 7 ימים , אני מחכה כבר 3 שבועות ולא רק שהמקרר לא תוקן השרות גרוע , אין עם מי לדבר , אף אחד לא נותן תשובה , וזמן ההמתנה בטלפון הוא מוגזם .
מקרר מקולקל סוג הנזק :
החלפת כבל חשמלי שמחבר את מגרת הגבינות פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה