אי מתן שרות למוצר בתקופת האחריות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר סמסונג לפני כ10 חודשים , ולהפתעתי הרבה מתברר לי שהחברה שנותנת את השרות למוצרי סמסונג היא חברה לא רצינית ושכנראה לא מחזיקה חלקי חילוף , למרות ההתחייבות באחריות להספקת חלקים תוך 7 ימים , אני מחכה כבר 3 שבועות ולא רק שהמקרר לא תוקן השרות גרוע , אין עם מי לדבר , אף אחד לא נותן תשובה , וזמן ההמתנה בטלפון הוא מוגזם .
|
מקרר מקולקל |
סוג הנזק : |
החלפת כבל חשמלי שמחבר את מגרת הגבינות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|