פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלוויזיה מקרן אחורי אשר הושבת החל מהשנה השנייה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי במסגרת מבצע אביב 2004 טלוויזיה מקרן אחורי של סמסונג 43" בחנות ש.א.ל תעשיה אווירית לוד במחיר של 9,000 ₪
בגמר האחריות כעבור חודש מסיומה המכשיר חדל לפעול ולאחר בדיקת המעבדה נמסר לי כי אחד מתותחי הצבע סיים את חייו וכתוצאה מכך
המעגל החשמלי אשר אליו ירדו החומצות מהתותח נישרף, סה"כ התיקון עלה לי כ-5,000 ₪. עד כאן המכשיר בפרק זמן של שנה וחודש עלה לי 14,000 ₪
כעבור שנה (הזמן המצטבר מיום הרכישה עד היום כ-25 חודשים) נכון להיום המכשיר שוב מושבת ולאחר בדיקת טכנאי נימסר לי כי הפלייבק פסק מלפעול (השקעה של כ- 3,000 ₪) .

שאלה- האם אני כצרכן של חברתכם אמור לסבול כל כך ולוותר על המכשיר לטובת חדר האשפה דבר אשר לא ראוי ולא מכובד לא לחברתכם ולא לי ולמשפחתי
וכל זאת מהסיבה שבחרתי לרכוש את מכשיר המעוצב כראוי ובשל התמונה היפה ביותר ( שהציג המכשיר סמסונג מקרן אחורי 43" ביחס למכשירים המתחרים באותו יום.
המצב נכון להיום- הטלוויזיה מושבתת ומשמשת כריהוט בסלון ביתי.

הערה: בתיקון הראשון נימסר לי ע"י הטכנאי כי במידה ומיתחת לתותחי הצבע היה מותקן מערכת אשר תנקז את החומצה הזולגת מהתותחים(ונעשה ע"י הטכנאי בתיקון) דבר ששופר בדגמים האחרים והיו בדגמים מתחרים היתה נימנה מימני ההשקעה על התיקון הראשון.

כמו כן אני חושב שמכשיר כזה אמור לשרת את ביתי לא פחות מחמש שנים ללא שום בעיות.
בקשתי, במידה שישנו פיתרון ו/או הצעה לשיפור העניין ו/או לרכישה של מכשיר אחר במחיר מיוחד

השמח לתגובתכם

עוגמת נפש ונזק כספי סוג הנזק :
רכישת מכשיר אחר במחיר מיוחד על מנת להקטין את עוגמת פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
דבדה יצחק מנהל שרות אר שם ותפקיד:
אנו מאוד מצטערים על כל הישתלשלות העיניינים כפי שהובאה בפננו ועל המענה המאוחר אכן על פניו העיניין נראה לא טוב תגובה:
אנו מוכנים ומציעים כי בעת רכישת פלזמה או LCD סמסונג מהמגוון הרחב אותו אנו משווקים תינתן הנחה הוגנת וראויה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה