פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגת שירות שניתקה לי את הטלפון בפרצוף כי לא הבינה אותי נכון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
לוד כתובת:
תיאור הבעיה:
התקשרה אלי נציגה להציע לי תוכנית חיסכון אמרתי לה שכבר יש לי ואמרה שיש לה עוד תוכנית חיסכון להציע לי אז קצת צחקתי כי המצב בחשבון לא יאפשר לי עוד תוכנית אז היא אמרה טוב הבנתי ביי וניתקה למרות שכן עניין אותי לשמוע. בקיצור הייתי בהלם, ממש יחס מביש!
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה