|
|
|
|
|
|
נציגת שירות שניתקה לי את הטלפון בפרצוף כי לא הבינה אותי נכון |
נושא התלונה: |
יום ראשון 05 ינואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
לוד |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
התקשרה אלי נציגה להציע לי תוכנית חיסכון אמרתי לה שכבר יש לי ואמרה שיש לה עוד תוכנית חיסכון להציע לי אז קצת צחקתי כי המצב בחשבון לא יאפשר לי עוד תוכנית אז היא אמרה טוב הבנתי ביי וניתקה למרות שכן עניין אותי לשמוע. בקיצור הייתי בהלם, ממש יחס מביש!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|