פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התראה על סיום מסגרת אשראי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הרצל 200 רחובות כתובת:
930 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעבר התלוננתי על התנהלות הבנק ומאז אני מטופל על ידי סמנכ"לית הסניף.
אך בכל זאת עלי להתלונן שוב:
1. הבנק לא טורח להתריע על סיום מסגרת האשראי. להגנתם הם טוענים שהנתון מופיע בכל דף חשבון למטה, אך מי קורא את האותיות הקטנות, חוץ מזה אני מסתכל בפירוט באינטרנט.
שאלתי את הפקיד מדוע לא תשלח התראה לסיום מסגרת אשראי כמו שמשרד התחבורה שולח רשיון חדש, חברת הביטוח מתקשרת לחדש את הביטוח, ואפילו בזק הודיעו לי שהמבצע שלי של האינטרנט המהיר נגמר???
בעקבות חוסר ההתראה, לא שמתי לב (גם אני אשם ?) ועבר התאריך, צ'ק חזר-
הספק חויב ב19 ש"ח שהוא גילגל אותם עלי, הבנק חייב אותי בעמלת החזרת צ'ק (הפקיד עבד קשה מאוד לכתוב שורה במחשב) 55 ש"ח. סה"כ נגרם לי נזק של 74 ש"ח בגין צ'ק של 250 ש"ח לא כולל הפקד צ'ק שגם עולה כמה שקלים.
ואני שואל לא הגזמתם?
2. הפקדתי שתי מעטפות עם צ'קים בתיבת שרות באותה תיבה, באותו רגע ב21/7
מעטפה עם 750 ש"ח נרשמה על תאריך ערך 22/7. מעטפה עם 3350 ש"ח נרשמה על תאריך ערך 24/7. למה כדי לגבות ממני עוד ריבית על המינוס???
כספי סוג הנזק :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה