פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב דמי ניהול בחשבון נפטר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שד' ירושלים 29 -31 ר"ג כתובת:
852 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מאז שנות ה-50 היה אבי , רוג'ה שדה ז"ל , בעליו של חשבון עו"ש (מס' ח-ן 10018) בסניף 852 של בל"ל בשד' ירושלים בר"ג.
לפני כשנה נפטר אבי. חלפו מס' חודשים עד לביצוע צוואתו. בחשבון לא ניתן היה לבצע כל פעולה שהיא , שכן- אבי ז"ל היה בעליו היחידי (אמי נפטרה לפני כ-10 שנים).
לאחרונה- קבלתי לידי דף חשבון וממנו התברר כי הבנק המשיך לגבות דמי ניהול חשבון למרות שידע שאבי נפטר. פניתי במכתב רשום למנהל הבנק , בו בקשתי לבטל את העמלות שנגבו, מכיוון שעקב הנסיבות (פטירה) - לא ניתן היה לבצע כל פעילות בחשבון גם מכח החוק .
לא קבלתי תשובה ולכן הגעתי לסניף. מנהל הבנק לא יכול היה לקבל אותי , ולכן פניתי למנהל המחלקה , שסירב אף הוא לבטל את העמלות .
כיורש - סגרתי את החשבון וקבלתי לידיי את יתרתו בסך 63 ש"ח.
נראה לי לא סביר כי הבנק ימשיך לגבות עמלות במקרים כאלו.
למיטב זכרוני , מקרה כזה טופל באחת מתוכניות הטלביזיה לפני מס' שנים .
אודה לכם על טיפולכם בתלונה.
ניצול פטירה לעשיית כסף סוג הנזק :
החזר כספי + התנצלות פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה