|
|
|
|
|
|
מנהלת ופקידה שמבזות את הבנק |
נושא התלונה: |
דהן מירב |
שם/כינוי: |
יום שני 09 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
טירת כרמל |
כתובת: |
885 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום ה9.3.09 פניתי למנהלת הצוות שלי ציפי ובקשתי להגדיל את מסגרת האשראי.ציפי אמרה בסדר ושאני ילך לאינה הפקידה לסדר את זה.נגשתי לאינה והיא לא רצתה להגדיל לי את האשראי .היא ניגשה לציפי והם התלחששו בצד ואז ציפי ניגשה אליי ואמרה שהיא לא מגדילה לי את האשראי.נגשתי למנהלת הסניף הגברת גילי והיא לא רק שהגדילה לי את האשראי היא סידרה לי את כל החשבון .ציפי ואינה מתנהגות לא יפה ללקוחות והן מעליבות ומדברות בצורה לא מכובדת .ברצוני לציין שציפי חדשה בבנק ואינה היא פקידה חדשה בצוות שלי .הפקידה שטיפלה בי כל השנים היתה שמחה שהיא היתה מדהימה גם אם היא לא יכלה לעזור לי זה תמיד נאמר בדרך יפה ונעימה ולא מעליבה אותי כמו אינה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
נזיפה חמורה למנהלת ולפקידה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
הלשכה לפניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
הגדלת מסגרת אשראי ללקוח הינו שיקול עסקי של הנהלת הסניף ואינו בתחום טיפולנו
בברכה
|
פתרון: |
|
|
|