פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת כסף מהבנק בגין גניבה ושימוש לרעה בכרטיסי האשראי.b נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שבי ציון, אשדוד כתובת:
932 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מצ"ב תלונה ראשונה למחלקת פניות הציבור של בנק לאומי מתאריך 14/2/09
(בעקבות תלונה זו נשלחו 2 פניות נוספות בתאריכים 1/3/09 ו- 16/3/09 ותשובת המחלקה היא כי עדיין אין להם תשובה)-
"בתאריך 8/1/09 נפרץ רכבנו בבית הלוויות נחלת יצחק בגבעתיים. המקרה קרה בסביבות השעה 15:00 בצהריים {במידת הצורך, אשלח את התלונה שהוגשה במשטרה}. מהרכב נגנבו תיקה של אשתי על כל תכולתו, ארנקי ומכשיר הסלולרי שלי. לאחר מכן, נמשכו מח-ן הבנק שלנו 12,500 ש`ח.
את הפריצה גילנו בשעה 16:00 לערך ובאופן מיידי חסמנו את כרטיסי האשראי וחשבון הבנק. בו בזמן קיבלנו טלפון ממחלקת בטחון המידע של בנק לאומי ודווח לנו כי נמשכו 5000 ש`ח וכי החשבון אכן נחסם לבקשתנו למשיכת מזומנים עקב גניבת הכרטיסים. רק יום לאחר מכן, כאשר ניגשנו אל הבנק ע`מ לברר מה נהלי הגשת התלונה התברר לנו כי בפועל נמשכו 12,500 ש`ח.
יש לציין כי מצ`ב העו`ש שלנו בכי רע, ובברור שנעשה מול הבנק נאמר לנו כי ההגבלה היומית למשיכת מזומנים בחשבוננו עומדת על 5000 ש`ח ביום למרות שבפועל מעולם לא הצלחנו למשוך יותר מ2500 ש`ח ביום.
בתאריך 12/1/09 הוגשה תלונה בסניפנו {932, שבי ציון, אשדוד} על גניבת הכרטיסים ותביעה להחזר הכספים שנמשכו מח-ן הבנק שלנו. נמסר לנו כי הטיפול בבקשה יערך כ-10 ימים. לאחר עשרות פניות טלפוניות והגעה לסניף נאמר לנו כי העניין בטיפול וטרם התקבלה תשובה.
ב3/2/09 ניגשתי שוב לסניף וביקשתי לדבר עם מנהל הסניף מר אבי עובדיה. בשיחתנו הטיח בפני האשמות כי אני אחראי לדבר הפריצה וטען כי אף צירפתי את הקודים הסודיים של כרטיסי האשראי לארנקים. בנוסף לכך, אף ביקש ממני לעמוד בפני בדיקת פוליגרף כדי להוכיח כי לא כך היו הדברים.
כאילו אין די בעוגמת הנפש שנגרמה מהפריצה לי ולבני משפחתי, מר אבי עובדיה הופך אותי- לקוח בנק לאומי במשך 23 שנים שמעולם לא נתקל בבעיות מסוג זה ואף נמנה בעבר בין `לקוחות הזהב` של בנק לאומי- מקורבן לפושע.
תוך כדי שיחה עמי, טילפן מר אבי עובדיה לגברת גולדה יצחק, מנהלת הבנקאות האישית בסניף, בה ביקש ליידע אותי היכן עומדת התביעה ולחזור אלי עם תשובה במידי.
בתאריך 9/2/09 קיבלתי טלפון מהסניף בו התבקשתי להגיע אל הסניף לשיחה עם הגברת גולדה יצחק לצורך סגירת התיק.
בתאריך 11/2/09 הגעתי לסניף הבנק לפגישה עם הגברת גולדה ונאמר לי כי בשל
רשלנותי על כך שהשארתי את רכושי הפרטי ברכב ורכבי נפרץ, `יועיל` בנק לאומי
לפצות אותי בסכום של 5000 ש`ח למרות שנגנבו 12,500 ש`ח, וביקשה הגברת לדעת מה דעתי על סכום הפיצוי ואם יש צורך להמשיך לדון בסכום.
יצאתי משיחה זו בתדהמה, ראשית מכך ששוב מוטחות בי האשמות והפעם על רשלנות ושנית על הביזיון שבמקום לעמוד מול גוף בנקאי מסודר ואחראי, הרגשתי כי אני נמצא בדוכן בשוק מנהל התמקחות על סכום הפיצוי שמגיע לי. כלקוח הבנק משנת 1986 לא האמנתי כי אקבל מהבנק כזו סטירת לחי ואעבור כזו השפלה, דבר שלא יעלה על הדעת!
עצוב מאוד, שכלקוחות זהב קיבלו את פנינו בברכה, וכעת, כשמצב חשבוננו אינו מזהיר מפנים לנו עורף, מטילים עלינו את האשמה ומסרבים להחזיר לנו כסף ששייך לנו ושאנו זקוקים לו מאוד. לטיפולכם המהיר."
כספי סוג הנזק :
סיום בטיפול התלונה בבנק והחזרת הכסף. פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנושא יטופל מול הפונה
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה