פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בנקאית לא הודיעה שום דבר על עמלות נושא התלונה:
ברנר אפריים שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏19 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מורשת ישראל 15 נאות שקמה כתובת:
סניף 637 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי חשבון צעיר ללא עמלות בחברת לאומי.
בערך לפני כחודש, חברת Paypal מחו"ל העבירו לי כסף לחשבון הבנק באמצעות העברה בנקאית לבנק.
קיבלתי טלפון בבוקר מאחת הבנקאיות בבנק ששמה רוית, והיא הודיעה לי כדלקמן:
1. "קיבלת 41$ מחו"ל בהעברה בנקאית לחשבונך".
2. "מהיכן ההעברה הבנקאית?" הסברתי לה שזה מPaypal.
3. היא שאלה (ונשים דגש חזק על שאלה,דבר שישמש אותנו אחר-כך) אם אני מעוניין להעביר את 41$ שקיבלתי לשקלים.
אני בתגובה אמרתי לה: "במילא הדולר לא חזק..."
היא לא אמרה לי שום מילה על עמלות!!
השיחה הסתיימה.
אני מצידי, הייתי בטוח שקיבלתי את 170 השקלים לחשבוני, לא נאמר לי שום דבר על עמלה, ובגלל שאני בחשבון צעיר יש לי גם פטור מעמלות.

יום למחרת נכנסתי לחשבוני באתר לאומי (מכיוון שהסכום מתעדכן יום אחרי ולא באותו היום), ולפתע אני רואה שבחשבוני יש 96.67 ש"ח.
הרמתי טלפון לבנק, סיפרתי לאחת מהבנקאיות מה קרה, והיא העבירה אותי אל רוית.
היא אמרה שדיברתי איתה,ושהיא אמרה לי שיש עמלות ושזה אפילו לא משתלם. אמרתי לה: מה?! את לא אמרת לי שום דבר על עמלות.
היא הפצירה בפניי ש"אמרתי לך על העמלות הגבוהות ואמרתי לך שזה אפילו לא מתשלם" ו"שהיא חרגה מן הנהלים ושבכללי הם לא שואלים וממירים ישר,והיא פשוט יידעה אותי" - אז למה יום לפני היא שאלה אם אני מעוניין להמיר?
שאמרתי לה שאני רוצה את הדולרים נקי ושהיא משקרת לי, היא טענב בפניי גם על הוצאת דולרים מהחשבון יש עמלה.
ביקשתי את מנהל הבנק והיא הביאה לי את המספר, שאחר-כך התברר כשגוי והיה של קופת חולים כללית ברמת גן.
התקשרתי שוב ונאמר לי שיחזרו אליי, והמנהלת חזרה אליי באותו היום,שמעה את הסיפור ואמרה שיערך בירור בין המעסיק שלה.
לאחר מספר ימים חזר אליי מנהל הבנק הרשמי איציק, שטען בפניי שהוא היה בחופשה ושהוא מנהל הבנק, וש"אצלנו בחיים לא היו תלונות". השבתי לו כי
תמיד יש פעם ראשונה.
לאחר שהוא שמע את הכל, הוא אמר שיערך בירור ושהוא יחזור אליי.
עבר שבוע ולא קיבלתי שום טלפון !
הלכתי לבנק באופן עצמאי ודיברתי איתו.
הוא אמר שהוא לא מצא שום סיבה להתקשר כי הכל היה תקין, ושהבנקאית טוענת כי נאמר לי על העמלות בפעולות הנ"ל.
אמרתי לו להתסכל בהקלטות השיחות, והוא טען בפניי שאין לו כאלו.
בעניין "פטור מעמלות" הוא גם טען שאלו "עמלות מיוחדות" ושאני לא פטור מהן.
הפגישה לא הועילה הדבר והוא סירב להחזיר את הכסף שנגנב ממני לאור יום.
זוהי גנבה לאור יום של 70 ש"ח מנער צעיר, ולא ייתכן שדבר כזה יקרה.
אני דורש את הסכום המלא, 170 שקלים (41$ לפי שער הדולר). (נגרמה לי בנוסף לכך עוגמת נפש רבה,ובזבוז זמן)
כספי סוג הנזק :
הכסף כספי מלא של 170 ש"ח במקום 96 ש"ח שיש עכשיו בחשבון פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
בנק לאומי שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מאשרים קבלת פנייתו של מר ברנר.
עם סיום בדיקתנו אנו נענה ללקוח ישירות
לשרותכם תמיד
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה