פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בנק לאומי למשכנתאות - יחס מתנשא ומעליב ושירות גרוע ביותר נושא התלונה:
zohar NIR שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏02 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
944 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום - לידיעת כל הקוראים, זו תלונה ששלחתי הערב לבנק :

שמי ניר זוהר ואני רוצה להתלונן על יחס מתנשא ומעליב ושירות גרוע ביותר
אני סמנכ"ל שירות ותמיכת לקוחות ותפעול בחברת הי-טק ישראלית ויכול להעריך שירות טוב או גרוע.
אני לקוח הבנק ויש לי משכנתא בבנק.
פניתי הבוקר בתאריך 2-מרץ-2010 לסניף 944 משכנתאות במטרה לקבל מידע בנוגע לקבלת משכנתא נוספת..
זמני מאוד יקר ולמרות זאת המתנתי היום קרוב ל 45 דקות בתור לפקידות במטרה לקבל שירות.
כאשר סוף סוף הגיע תורי נאמר לי בפשטות ובנימת זלזול כי אינני יכול לקבל שירות מאחר ולא הזמנתי פגישה מראש. כל זאת אחרי 45 דקות המתנה בסבלנות !!!
למרות הפצרותי כי המתנתי הרבה זמן וזמני יקר מאוד ויש לי עניין קצר בלבד , הפקידה בשם ליאת בן אהרון התיחסה אלי בזלזול ולא היתה מוכנה לטפל בי ואף לא נסתה לברר מה העניין והאם שירות שציפיתי לקבל ניתן לתת במאמץ קטן וקצר ומבלי לפגוע בלקוח שאחרי.
לטענתי כי הייתי מצפה שיהייה לשלט גדול וברור שמסביר כי נדרש לתאם פגישה מראש, ואז לא הייתי מבזבז את זמני היקר, נענתי באופן שיקרי "... יש כזה שלט ..." .
כאשר ביקשתי לראת אותו , כי כמובן לא היה כזה שלט, נאמר לי שוב ובזלזול מופגן "... הורידו את השלט ..."
זה טיפול לא מקצועי , לא רציני ומזלזל בלקוח וכך לאורך זמן מאבדים לקוחות.
הפקידה ששמה כרמית שם-טוב נתבקשה אף היא לנסות ולעזור, והיא וגב ליאת בן אהרון שתיהן, דחו אותי וסולקתי בבושת פנים.
לכל מי שפנייה זו עוברת ואם זה מעניין משהו בבנק וחשוב למשהו אני אומר שאתם עומדים להפסיד לקוח.
לקוח לא מרוצה כמוני צועק את זה ויעביר את זה לאלף אחרים.
אני עומד לפרסם תלונה זות באתר www.tluna.co.il ובמידה ולא אקבל תשובה והתיחסות הולמת, עניינית ורצינית תלונה זו תפורסם באמצעי תקשורת רחבים ורבים יותר.
ממתין לתשוב ונותן לכם אפשרות לתקן.

אשמח לקבל תגובות מהקוראים תלונה זו.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות , הערה לשתי הפקידות וטיפול מחודש מקצועי וענייני פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
בנק לאומי שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
מטעמי סודיות בנקאית לא נוכל להשיב לגופה של פנייתכם ללא יפוי כוח מהלקוח.

יחד עם זאת, נציין שהתלונה הועברה על ידינו לטיפול הנהלת מרחב השפלה של הבנק, האחראית על הנציגות בסניף נשוא התלונה.

עוד באותו שבוע בו הלקוח התלונן (בתחילת חודש 3/10) נוצר עימו קשר טלפוני ועניינו טופל על ידי נציג הבנק מהמרחב.

בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה