|
|
|
|
|
|
זמן המתנה וטיפול גרוע!!! |
נושא התלונה: |
יום שלישי 03 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/1/06 חייגתי למוקד לאומי קול כדי לבטל הוראת קבע בחשבון.
לאחר המתנה במשך 20 דקות (!!!) ענתה לי נציגת שירות ואמרה שלא הזדהיתי כראוי (למרות שהקשתי את הסיסמא שלי) והפנתה אותי לשינוי סיסמא, למרות שרציתי שרק יחזרו אליי טלפונית מסניף הבנק שלי... לאחר שינו סיסמא המתנתי 20 דקות נוספות על הקו (!!!) וללא תשובה .ניתקתי וניסיתי מאוחר יותר ולאחר 15 דקות המתנה ענתה לי נציגה חצופה ביותר שאמרה שאני צריך לגשת לבנק כדי לבצע את הפעולה.
למה לא אמרו לי את זה לפני כל הטרטור ולמה בלאומי קול צריכים סיסמא אם הם לא מוסמכים לעשות שום דבר ...??? למה הם קיימים בכלל???
למה אני צריך לחכות לבזבז שעה ורבע ביום ללא כל תועלת מכם???
כשבסופו של דבר לא ביצעתי את הפעולה שרציתי לבצע!!!!
|
עוגמת נפש וזמן |
סוג הנזק : |
פיצוי על שיחות הטלפון והטרטור!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
יטופל מול הפונה |
תגובה: |
יעיעיעיע |
פתרון: |
|
|
|