|
|
|
|
|
|
התעלמות מוחלטת!!!!! |
נושא התלונה: |
יום שלישי 10 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/1/06 חייגתי למוקד לאומי קול כדי לבטל הוראת קבע בחשבון.
לאחר המתנה במשך 20 דקות (!!!) ענתה לי נציגת שירות ואמרה שלא הזדהיתי כראוי (למרות שהקשתי את הסיסמא שלי) והפנתה אותי לשינוי סיסמא, למרות שרציתי שרק יחזרו אליי טלפונית מסניף הבנק שלי... לאחר שינו סיסמא המתנתי 20 דקות נוספות על הקו (!!!) וללא תשובה .ניתקתי וניסיתי מאוחר יותר ולאחר 15 דקות המתנה ענתה לי נציגה חצופה ביותר שאמרה שאני צריך לגשת לבנק כדי לבצע את הפעולה.
למה לא אמרו לי את זה לפני כל הטרטור ולמה בלאומי קול צריכים סיסמא אם הם לא מוסמכים לעשות שום דבר ...??? למה הם קיימים בכלל???
למה אני צריך לחכות לבזבז שעה ורבע ביום ללא כל תועלת מכם???
כשבסופו של דבר לא ביצעתי את הפעולה שרציתי לבצע!!!!
לאחר קבלת תגובה מהבנק באתר בתאריך 4/1/06 בנוסח : "יטופל מול הלקוח"
לא קיבלתי תגובה מהבנק עד היום 10/1/06 .
היום 10/1/06 חייגתי פעם נוספת ללאומי קול כדי לברר מצב חשבון ואיזה פעולות נעשו בחשבון לאחר הקשה של מס' זהות וקוד סודי הועברתי לבנקאי
חיכיתי על הקו 32 דקות מזמני בהתחשב שהשיחה על חשבוני!!!!!!!!!!!
לאחר קבלת ה"בנקאי" על הקו הוא הודיע לי שהקוד הסודי לא היה נכון למרות שלא נאמר לי להקיש שנית את הקוד לאחר שהקשתי והוא הודיע שיעביר אותי להחלפת סיסמא ואז יטפל בי... מנסיון קודם לא חיכיתי והתייאשתי והייתי צריך לגשת לבנק כדי לברר את המידע הזה שזה בעצם זמן כפול שבוזבז על הבנק.
תלמדו לשרת את הלקוחות שלכם כי בסופו של דבר הם מממנים את הרווחים שלכם!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי על שיחות הטלפון ומעל הכל תגובה על הנעשה בלאו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
הלשכה לפניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שהלקוח ייפנה אלינו ישירות |
תגובה: |
הוא צריך לציין באיזה סניף מדובר ומה מס' החשבון.
בברכה.
|
פתרון: |
|
|
|