יחס מזלזל ומעליב מול לקוחות הבנק |
נושא התלונה: |
יום שני 10 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
כפר קאסם |
כתובת: |
לאומי 652 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
א.נ
ברצוני להלין על יחס מזלזל ולא מכובד מצד עובד בבנק לאומי סניף כפר קאסם ששמו " ואסל עודה " , יחס שחוזר על עצמו מס פעמים במשך השנים בו מתנהל חשבוני בסניף הנוכחי, ולציין שהשבוע הוריד לי את המסגרת של הכרטיס מ- 5000 ש"ח ל- 2000 ש"ח בלי שיידע אותי ( הדבר הכי מינימלי בשירות לקוחות ליידע את הלקוח על פעולה כזו) וכשפניתי לסניף , לעובד " ואסל עודה" לשאול על הורדת המסגרת של הכרטיס, הוא ענה בזלזול ולעג שהחשבון שלי גרוע ולא ניתן לתת לי שירותים בבנק כרגע (וכל זה התרחש מול לקוחות הבנק) . יחס משפיל וזלזל מול הלקוחות שגרם לי עוגמת נפש ופגיעה קשה , דבר הגורם לי לא להחזור לסניף הזה שבו מתנהל חשבוני .
היחס המזלזל שקיבלתי מעובד הבנק " ואסל עודה " , ועוגמת הנפש הרבה וההשפלה שנגרמה לי מול לקוחות הבנק פגעה קשות בפרטיות שלי .
חבל שמתחייסים ללקוחות הבנק הנאמנים שנים רבות כפושעים ולא כלקוחות שחייבים לתת להם את הכבוד המגיע להם גם אם הם לא מכניסים לבנק מליוני שקלים בחודש .
לסיכום , יחס גרוע לא מקצועי ומזלזל כמו שקיבלתי בסניף בנק לאומי בכפר קאסם גורם לי להסיק שלא כדאי להיות לקוח של בנק לאומי .
ולציין שלא חוזרים לי צ'קים או תשלומי כרטיס אשראי בחשבון .
מבקש מכבודכם לטפל בעניין בדחיפות , ולעדכן אותי בתהליך הטיפול ביחס המזלזל והמעליב שקיבלתי שסניף הבנק .
|
עלבון |
סוג הנזק : |
לטפל ביחס המזלזל והמעליב שקיבלתי מהסניף הבנק . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|