פרטי התלונה

תלונות מלון הגושרים

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיטת המצליח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.12.05 התארחתי לסוף שבוע (לילה אחד שישי שבת) במלון הגושרים על בסיס חצי פנסיון. המתקנים, הארוחות והשירות היו ברמה סבירה, אלא מה שהחדר היה חדר מספר 1402 בבניין "בית הקורן" בעל קיר משותף לשתי המעליות. בבנין 5 קומות, לכל מי שמתכוון להתארח שם שידע שיצטרך להתעורר בסביבות 6 בבוקר בשבת מהרעש הנורא של המעליות: זמזום המנועים ורעש עצירה ופתיחת/סגירת הדלתות.
כשעזבתי את המלון הודעתי שהחדר אינו ראוי למגורי אדם ושאני מאוכזב ולא יתארח שם לעולם והתגובה היתה "למלא משוב" - לא פיצוי ולא התנצלות. לטענתם הייתי צריך לבקש לעבור לחדר אחר: להסחב עם מזוודות ושני ילדים קטנים בשבת בבוקר כשהמלון מלא לגמרי זו חוויה שלא בא לי לחוות, שעות ספורות לפני העזיבה. בנוסף, לאחר מבט בחשבונית מתברר שג(נ)בו לי 23% מע"מ על הארוחות במקום 16.5 כמובן שדרשתי את ההפרש בחזרה במזומן וקיבלתי.
אותי מקומם הזלזול באורחים. שולחים אותם לחדר דפוק בתקווה שלא ירגישו, מקסימום יבואו אליך בטענה שלא התלוננת - שיטת המצליח המפורסמת
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי והתנצלות פתרון נדרש :

מלון הגושרים שירות לקוחות

, תגובה:
הנהלת המלון שם ותפקיד:
נשמח לטפל בתלונתו של מר זוהר אריאל במלוא הרצינות והכבוד,באם יפנה
ישירות למלון.
בברכה - הנהלת המלון
תגובה:
*** פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה