פרטי התלונה

תלונות דוד לוביצקי

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול במוסך חוזר ונשנה ללא טיפול הולם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏מאי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ת.ד. 2314 תוצרת הארץ, קרית יהודית, באר שבע כתובת:
לובינסקי ב"ש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ברשותי רכב פיג'ו 208 שנת 2015. באוגוסט 2015 עברנו תאונת פגע וברח. לאחר התאונה והטיפול ברכב, במוסך המורשה כמובן שעליו אני כרגע מתלונן, צצה בעיה - נורית לחץ האוויר בגלגלים כל הזמן נדלקה לנו.
הלכנו לטיפול וטענו שאיפסו את המחשב ושזה לא אמור לצוץ שוב.
למחרת בבוקר שוב נדלקה הנורה. חזרתי למוסך עם הבעיה, ושוב, לא מצאו בעיה, ושוב איפסו, וזה שוב חזר. חזרתי שוב. רק לאחר הפעם השלישית (שהיתה לפני פסח האחרון) כנראה טופלה הבעיה, כי מאז לא נדלקה הנורה.

באותה פעם, לפני פסח, גם הכנסתי את הרכב לטיפול 30 אלף והעליתי את הבעיה שהבלמים שורקים.
בסוף הטיפול אמרו שכל מה שהיה צריך לעשות זה לנקות. הבוחן טען שעשה נסיעת מבחן של כ 30 ק"מ ולא שמע שריקות. הייתי אמור לשלם על נקיון הבלמים, אבל במוסך הואילו בטובם לתת את זה על חשבון הבית.
אחרי פחות משבוע חזרו השריקות.
בשבוע שעבר אישתי חזרה למוסך. בסוף היום אמרו לה שהיתה "מדרגה" בדיסקיות של הבלם והיה צריך לקחת לחריטה ולתקן אותם.
אישתי שילמה על זה כ 500 שקלים. בכל זאת, זה בלאי וזה לא באחריות.
יומיים לאחר מכן שוב חזרו השריקות.

היום אישתי חזרה מהמוסך, ואמר לה הבוחן שעשו שוב ניקוי וזה לא אמור לחזור. אציין שלפני הטיפול היום - הבוחן עשה נסיעה עם אישתי וטען שאין שריקות. כשהתעצבנה עלה בוחן נוסף שאמר שיש שריקות.
אישתי הנסערת אמרה שזה לא הגיוני ש-3 פעמים חוזרים על אותה בעיה וכל הזמן זה טיפולים של הנחת "פלסטר" על הפצע! לא הגיוני שדיסק הבלם נשחק כל כך אחרי פחות משנתיים. לא הגיוני ש 3 פעמים במוסך בתוך פחות מחודש ולא טיפלו בשריקות.

כששאלה את הבוחן אם הוא היה מקבל שירות כזה והיה נדרש לחזור 3 פעמים על בעיה למוסך - הוא היה מקבל את זה הוא אמר שלא, אבל שזה מה יש ואין משהו אחר לעשות. ושוב קיבלה את התשובה שהשריקות לא אמורות לחזור.

אישתי הלכה נסערת לבקש את הטלפון של פניות הציבור של החברה, ופתאום התחילו לגמגם ולהגיד שאין להם, ושתנסה למצוא באינטרנט.

כשחזרה הביתה חצי שעה אחרי, בכניסה לישוב - הפלא ופלא - שוב התחילו הבלמים לשרוק.

בשורה התחתונה, המוסך, שהוא מוסך מורשה של קבוצת לובינסקי, מורח אותנו וגבה מאיתנו תשלום על עבודה שכלל לא פתרה את הבעיה.
אנחנו מפסידים שעות עבודה בגלל הנסיעות לבאר שבע שחוזרות ונשנות, כסף על הדלק ובעיקר עצבים.

זה כבר ממש מוזגם ויש כאן עוגמת נפש, תשלום עבור עבודה שלא פתרה את הבעיה, וזילות בלקוח.
טיפול הולם - מבחינתנו החלפת כל מערכת הבלמים ללא תשלום, רק על הזמן, על הדלק והעצבים פתרון נדרש :

דוד לוביצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה