|
|
|
|
|
|
הצעת תיקון מטעה< |
נושא התלונה: |
יום שישי 12 יולי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרדכי אנילביץ' 44, תל אביב |
כתובת: |
ב.ג מוסכים 2000 בע"מ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני הגעתי לבדיקת פחח במוסך קיבלתי את מחיר ידית ותושבת (היקרה יותר)חיצוניות לדלת הנהג ממנהל המחסן. לאחר בדיקת הפחח, שאלתי מהו החלק אותו צריך להחליף וקיבלתי תשובה כי את הידית. כאשר הגעתי לשלם על התיקון גיליתי כי בעצם הוחלפה לי תושבת בשונה מאשר הוסבר לי וכן היה עליי לשלם יותר מאשר ציפיתי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כרטיס האשראי שלי בגובה ההפרש בין החלפים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דוד לוביצקי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|