פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות למזגן של חברת סמסונג נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו מזגן מא.ל.מ לפני שלוש שנים כאשר המוצר היה בשיווק ראשוני והובטח לנו חמש שנות אחריות.
לפני כחודש פנינו לחברת סמסונג כאשר המזגן החל לאותת E554 וביקשנו עזרה להבין מה פשר הבעיה.
עד שיצרו איתנו קרר זה לקח כמעט שלושה שבועות! כל פען בעלי ואני התקשרנו והתקשרנו...
בסוף הגיע לפה טכנאי שטען כי אין לנו אחריות ובכלל הבעיה היתה רק למלא גז.
שילמנו 250 שקל ביקור ועוד 440 שקל מילוי גז! זו חוצפה! אם הייתי יודעת שהבעיה היא מילוי גז הייתי מביאה אדם מטעמי.
החברה לא אמרה לנו שזה הקוד למילוי גז!
בנוסף לכך המוצר הוא באחריות!! ככה הובטח לי עד ידי א.ל.מ.
אני דורשת החזר כספי של עלות מילוי הגז וביקור הטכנאי שעל פי הבנתי מהטכנאי היה מגיע לי ללא עלות!!!
כספי סוג הנזק :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה