פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות ומענה נושא התלונה:
שוקרון יוסף שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ7 חודשים רכשתי מקרר מחברת samsung
מייד לאחר 3 חודש הפסיק לקרר טכנאי שהיה אמר שהגוף כולו קפוא סידר הבעיה , לאחר חודשיים המקרר בקושי מקרר ויש לחחות ואף רטיבות במדפים , הטכנאי שהיה אמר שזה בגלל הלחות בארץ . מאז לא ניתן לי מענה ולא פיתרון לבעיה המקקר עדיין באחריות ולא יתכן שכך מתנהג מוצר חדש
כספי סוג הנזק :
החלפה למקרר אחר פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה