פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מקרר לקוי וקבלת שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
משרד הכלכלה
הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן
באמצעות מייל [email protected]
ופקס 02-6662590
א.ג.נ

הנדון: תלונה על רכישת מקרר לקוי וקבלת שירות לקוי
פונה אני אליכם כבן לעולים מבוגרים וחולים מבריה"מ שכל חטאם היה רכישת מקרר מסוג סמסונג במסגרת מבצע לפנסיונרים , שלרוע מזלם עתיר בתקלות מרובות במספר דבר שגרר ניצול מצוקת צרכן שהשפה העברית לא שגורה בפיו והבריאות אצלם לא במיטבה.
מצרף אני למכתבי את פנייתי לחברת מיני ליין האמונה על חברת סמסונג ובו פירוט התקלות החוזרות שהופיעו במקרר וכן פירוט מסכת ההתעללות שעברו הורי כחלק מטיפול בתקלות.
בהמשך לעלילה שתוארה במכתבי המצורף הסיפור הסתיים ב-1/4/14 ובמועד זה הגיע טכנאי והזמין פאנל אחורי חדש למקרר.
ב-9/4/2014 הגיע טכנאי והתקין פאנל אחורי חדש.
ב-21/7/2014 שוב נתגלה מים במקרר וב-24/7/2014 שוב הגיע טכנאי ותיקן התקלה וטען שיותר התקלה לא תחזור על עצמה .
ב-15/12/2014 שוב התקלה חזרה על עצמה וב-22/12/2014 הגיע טכנאי והחליף חישן שנשרף.
האחריות למקרר פגה במרץ 2015.
ברצוני לציין שתוך 3 שנים היו 8 תקלות חוזרות שהם בעצם אותה תקלה, דבר שלא מתקבל על הדעת ונגד כל שכל ישר.
ביקשנו להחליף את המקרר הלקוי ובקשתנו נדחתה על הסף.
מבקש אני שתעזרו לנו בפתרון הבעיה דבר המעיב על הוריי לאור העובדה שהאחריות על המוצר פגה תוך כחודשיים וכל תיקון יהיה כרוך בסכום משוער של 500 ₪ שהינה הוצאה כבדה בעבור הורים שמתפרנסים מקצבת זקנה.
המקרר שרכשו הורי לא היה תקין מלכתחילה ומבקש אני את עזרתכם בנושא.


בכבוד רב
*****בוריס

טלפון 054 5******29
bso******[email protected] :email

================================


לכבוד

משרד הכלכלה

הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן

באמצעות מייל [email protected]

ופקס 02-6662590

א.ג.נ

פונה אני אליכם כבן לעולים מבוגרים וחולים מבריה"מ שכל חטאם היה רכישת מקרר מסוג

סמסונג במסגרת מבצע לפנסיונרים , שלרוע מזלם עתיר בתקלות מרובות במספר דבר

שגרר ניצול מצוקת צרכן שהשפה העברית לא שגורה בפיו והבריאות אצלם לא במיטבה.

מצרף אני למכתבי את פנייתי לחברת מיני ליין האמונה על חברת סמסונג ובו פירוט התקלות

החוזרות שהופיעו במקרר וכן פירוט מסכת ההתעללות שעברו הורי כחלק מטיפול בתקלות.

בהמשך לעלילה שתוארה במכתבי המצורף הסיפור הסתיים ב-1/4/14 ובמועד זה הגיע

טכנאי והזמין פאנל אחורי חדש למקרר.

ב-9/4/2014 הגיע טכנאי והתקין פאנל אחורי חדש.

ב-21/7/2014 שוב נתגלה מים במקרר וב-24/7/2014 שוב הגיע טכנאי ותיקן התקלה וטען

ב-15/12/2014 שוב התקלה חזרה על עצמה וב-22/12/2014 הגיע טכנאי והחליף חישן

שיותר התקלה לא תחזור על עצמה .

שנשרף.

ברצוני לציין שתוך 3 שנים היו 8 תקלות חוזרות שהם בעצם אותה תקלה, דבר שלא מתקבל

האחריות למקרר פגה במרץ 2015.

על הדעת ונגד כל שכל ישר.

ביקשנו להחליף את המקרר הלקוי ובקשתנו נדחתה על הסף.

מבקש אני שתעזרו לנו בפתרון הבעיה דבר המעיב על הוריי לאור העובדה שהאחריות על

המוצר פגה תוך כחודשיים וכל תיקון יהיה כרוך בסכום משוער של 500 ₪ שהינה הוצאה

כבדה בעבור הורים שמתפרנסים מקצבת זקנה.

המקרר שרכשו הורי לא היה תקין מלכתחילה ומבקש אני את עזרתכם בנושא.

בכבוד רב

******** בוריס

טלפון 054******90629

bsor*****[email protected] :email

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה