פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מערכת קולנוע מקולקלת מרגע הגיעה הביתה. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏ינואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מעתיקה לפה את המכתב שכתבתי למנכ"ל סמיליין שיפית המנהלת שם מסרבת בתוקף להעביר לו ובו מצויים כל הפרטים(+ הוספתי עוד מאז)
לכבוד,
מנכ"ל סמיליין אבי אשר.
שלום וברכה.
שמי נועם ****, ממיצר שברמת הגולן.
בתאריך ה 29/1 רכשתי בחנות "טן אלקטריק" בצומת צמח מערכת קולנוע ביתית של סמסונג.
אחת 'הדרישות' שלי למערכת היתה שהיא תשמיע את כל סוגי הדיסקים. צרובים וכאלו שלא.
נאמר לי שהמערכת משמיעה את *כל* הדיסקים.
קרה הדבר ולאחר שבוע בביתנו גילינו שיש דיסק אחד מקורי אותו המערכת לא משמיעה.
המערכת חזרה חדשה לאחר כשבוע לחנות לצורך בדיקת הדבר והחלפתה.
אקצר את הדברים:
המערכת כבר חודש ושבוע(כעת ה 29.3 היא נמצאת שם כבר כמעט חודשיים) נמצאת בבדיקה כשחוזרים אליי לעדכנני בקצב של שיחת טלפון אחת לשבוע אודות מוצר
חדש שרכשתי במיטב כספי,טובין ותקילין (507 ₪)
מערכת חדשה,מוצר חדש שלא נהננו ממנו כלל, וההיפך מזה אני נאלצת להרים טלפונים לבקש לדעת היכן הדברים עומדים כעת כי לא חוזרים אליי ולא מעדכנים אותי.
לפני כשבוע נציגה התקשרה ואמרה לי בקול חגיגי ומתרגש שבאישור מנכ"ל הוחלט להחליף לי למערכת חדשה!
אמרתי לה שמבחינתי זה לפנים משורת הדין החלפה כזו ואני מבקשת שיפתחו את המערכת החדשה ויבדקו בה שהדיסק עובד כי יש לי הרגשה שהבעיה
היא במערכת ולא בדיסק.
אחרי מספר ימים(!) חזרה אליי אותה נציגה ושאלה אותי "נועם,את בטוחה שהדיסק שלך בסדר? כי הוא לא מצליח לנגן גם במערכת החדשה" (מיטל כמדומני קוראים לה)
ואותי כמובן זה לא הפתיע כמובן,ושוב אמרתי לה הבעיה היא במערכת,לא בדיסק!
מאז לא חזרו אליי.
אתמול לאחר ניסיונות רבים להשיגכם שוחחתי עם יפית שהבטיחה לי שהיא "כבר חוזרת אליי" ובנוסף הצלחתי לדלות ממנה שכנראה
בסוג הזה של המערכת העיינית לא קוראת דיסקים מסויימים.
תודה,אחרי חודש וחצי!
(אם כך,למה הצעתם לי את אותה המערכת כפיצוי?!?!?)
והיא תבדוק האם אוכל לקבל את כספי בחזרה.
(כי זה מה שאני רוצה. קצתי משירותכם. אם השירות היה ראוי הייתי מסכימה להחלפת *מוצר*)
כמובן שהיא טרם חזרה...

אשמח לסיים את הסאגה הזו לגבי מוצר חדש שקניתי והתברר כקלוקל עבורי (ולא רק עבורי לדעתי)
מביאה לידיעתך את התנהלות העיניינים ואשמח להתייחסותך.
כל טוב,
נועם *****
052*****229

המכתב הזה נשלח לפני 3 שבועות כשיפית כאמור מסרבת להעביר אותו לאבי אשר המנכ"ל.
אני ממש זועקת הצילו!!!!
פניתי גם לרשות להגנת הצרכן וגם הם לא כ"כ בקשר איתי.
מה עליי לעשות?
עוגמת נפש סוג הנזק :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה