פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה חדשה בת שבועיים, אינה מנקה ומסרבים לבטל את העסקה נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏יוני ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב גרניט 12, א.ת. קריית אריה, פתח-תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-29.6.15 רכשנו אני והשותף שלי מכונת כביסה של חברת סמסונג בחנות בשם "שיא החשמל והמיזוג". מספר ימים לאחר מכן הגיע טכנאי מטעם היבואן על מנת להתקין את המכונה. ביום ההתקנה עשינו מספר "מכונות" שכן הצטברה לנו כביסה רבה. למרות שפעלנו לפי הוראות הטכנאי, ונסינו מספר ויריאציות (תוכניות שונות במכונה וכמויות שונות של אבקת כביסה ומרכך) הכביסה יצאה מלוכלכת פעם אחר פעם - ריח רע, חולות בגרביים וכתמים רבים שלא נוקו. הקפדנו למלא אחר הוראות הטכנאי, אך ללא הועיל. בוקר למחרת התקשרנו לסמיליין, נותן השירות של היבואן מיניליין. נציגה מטעמה תיאמה לנו טכנאי. הטכנאי ראה שהכביסה מלוכלכת, אך מסר כי זה אינו מעניין אותו שכן המכונה תקינה. כך גם הטכנאים שבאו אחריו. חשוב לי להדגיש - טכנאי בודק רק תקינות טכנית של המכונה - חלקים במקום, מים נכנסים לתוף, התוף מסתובב וכו', אך לא מעניין אותם תוצר פעילות המכונה, כפי שטרחו להדגיש הטכנאים ביקרו בדירתנו. שוחחנו עם נציגים רבים ועם מנהלת שירות של סמיליין אך הם מתעקשים שהמכונה תקינה. כשאני שואל אותם, מה אם כן עליי לעשות בדבר הכביסה המלוכלכת, אני מקבל הצעות סותרות (יותר/פחות אבקה,ומרכך, עם/בלי שטיפה מקדימה, וכו') שניסינו את כולם ללא הועיל. בנוסף, שוחחתי עם הבעלים של החנות ממנה רכשנו את מכונת הכביסה, שמסר כי אין לא מה לעשות בנדון עד שהיבואן מכריז על המכונה כלא תקינה. אני מיואש, פשוט מיואש. אני נתקל בקיר בכל אשר אני פונה. אין לי שימוש במכונה ואין מי שיעזור לי. אני מבקש את עזרתכם בביטול העסקה משתי סיבות -(1)פניתי בבקשה זו בתוך 14 יום.(2)הרכישה הינה בגדר מקח טעות - מכרו אותה בטוענה שהיא מנקה, שזו פונקציה בסיסית אך בפועל לא קיבלנו את מה ששילמנו עליו
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העסקה פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה