|
|
|
|
|
|
מקרר של samsung שהחליד וכרטיס ["מוח"] המקרר שהתקלקל |
נושא התלונה: |
בן יאיר יפעת |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
גרניט 12 פתח תקוה |
כתובת: |
הנהלה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלושה שבועות לאחר תום האחריות על מקרר הצעצעוע samsung" [שנה ושלושה שבועות מיום הרכישה, שבק חיים [לרוע המזל] הכרטיס \לוח האם של המקרר.בחברה דרשו על הכרטיס תשלום של 800 ש'!!!!!!!למרות שמדובר במקרר חדש ומאוד יקר {2 דלתות,נירוסטה,800ליטר} .לבסוף לאחר תכנונים ועשרות טלפונים שילמנו 400 ש'.כמו כן המקרר מחליד ולמרות הבטחת מנהל השרות של החברה לטפל בנושא לא טופל המקרה.בכלל,במחלקת שרות הלקוחות לא שמעו על שרות לקוחות יושבות שם מרכזניות חצופות .
|
כספי |
סוג הנזק : |
פנייה מצדכם למנכ"ל החברה ואולי לסמסונג העולמית שיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סם ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|