פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מימוש אחראיות על פלזמה של Samsung נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביא לידיעתך תלונתי על טיפול גרוע שאני מקבל, ממחלקת שרות לקוחות של חברת סמליין.
רכשתי בקיץ האחרון טלוויזיה Samsung PS42S5H מחברת א.ל.מ. בקרנבל שנערך על ידה בגני תערוכה. רכשתי טלוויזיה מתצוגה של קרנבל כאשר הוסבר לי שזו טלוויזיה חדשה שנפתחה לצורך קרנבל ולא אחד מעודפים. לטלוויזיה יש אחראיות מטעמכם כאשר בתעודת אחריות לא מצויין שקיים שוני בטיפול בין המוצרים (תצוגה/עודפים/חדש). למוצר שנרכש על ידי יש אחראיות של 3 שנים מטעמכם.
בתחילת ינואר פניתי אלכם לאחר שבטלוויזיה הופיעו פיקסלים "שרופים". נשלח אלי טכנאי של רטפון שספר יחד איתי 9 פיקסלים שרופים אך בדוח שנשלח אלכם "נעלמו" 5 פיקסלים. נאלצתי להזמינו שוב, ופלא נמצאו 5 פיקסלים שרופים. חזרו מחברתכם ונאמר לי שעקב כך שאין לכם טלוויזיה PS42S5H חדשה, הוצע לי דגם מתקדם יותר Q7H. בקשתי לקבל בפקס מפרט, לאחר בדיקת הדגם הסכמתי לקבל מסך חדש. שלחתי חשבונית אלכם כהוכחת קניה, ומכאן החלה מסכת הטירטורים. נאמר לי שכך שטלוויזיה שלי מתצוגה לא החליפו לי אותה לחדשה למרות שבא.ל.מ. טוענים שזו טלוויזיה חדשה.
בשיחה עם שרות הוסברי לי שאתם מחליפים לי רק מסך למסך חדש כאשר טלוויזיה נשארת שלי. לאחר שקבעתי עם טכנאי, הוא לא הגיע, נאלצתי לקבוע מחדש הוא הגיע ואסף טלוויזיה. לאחר שבוע הוחזרה אלי טלוויזיה שהיא כלל לא שלי כאשר הוחלף רק מכסה אחורי על מנת לגרום לי לחשוב שטלוויזיה היא שלי. הטלוויזיה לא היתה תקינה עם פיקסלים מרצדים, ותאריך יצור שלה מ 25.1.2006. לא הסכמתי לקבלה. קבעתי עם יציק מנהל שרות איזורי שלכם פגישה, בה הוא הציג לי מסכים חדשים כביכול שאתם מחליפים. הסכמתי לתת הזדמנות נוספת ולהחליף מסך לחדש. יציק התקשר למנהל מרטפון שהבטיח לי להחזיר טלוויזיה למחרת אומנם נחמד אך איזה פלא קבלתי את אותו מסך מקולקל שהיה אצלי לפני יומיים רק מה הפעם כבר בתוך טלוויזיה שלי.

אני כבר שבועיים ללא טלוויזיה בבית. אני ביצעתי כבר מאות שיחות איתכם. אני בזבזתי 5 ימי עבודה על מנת לפגוש טכנאי. ולא נדבר על עוגמת נפש שלא ניתן לכמת אותה.
רכשתי טלוויזיה של יצרן מוביל בתחום, במחיר בין היקרים בארץ אך שרות שמוצר מקבל הוא בין העלובים שזכתי לקבל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה