פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמני אספקה, חיוב לפני משלוח וזיכוי שלא מגיע. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בחודש ינואר הזמנתי דרך אתר dailysale.co.il מכשיר DVD. בעמוד המוצר צויין "אספקה מהירה לאזור המרכז". לאחר שבוע המוצר לא הגיע. פניתי לחברה והובטח לי שייצא אלי בהקדם האפשרי. חוייבתי בכרטיס האשראי, אך גם שבוע נוסף לאחר מכן המוצר לא נשלח אלי.

מסתבר שהמוצר אמור להיות מסופק דרך חברה אחרת (אלקטרו קובי, אם אני לא טועה). פניתי אליהם ושם נאמר לי שזמן האספקה הוא חודש. לא ממש עניין אותם שאמרתי שהובטחה לי אספקה מהירה באיזור המרכז ושכרטיס האשראי כבר חוייב.

למיטב ידיעתי, אסור להם לחייב את כרטיס האשראי לפני שהמוצר נשלח.

פניתי לדיילי סייל בתחילת חודש פברואר וביקשתי לבטל את ההזמנה. ההזמנה בוטלה ונאמר לי שכרטיס האשראי יזוכה תוך 30 יום. לא ברור לי מדוע צריך להמתין 30 יום ולא ברור לי למה כשאני קונה באתר דיילי סייל, כשיש לי בעיה מפנים אותי לאלקטרו קובי, משם לסם ליין ובחזרה.

בתחילת חודש אפריל פניתי אליהם שוב ונאמר לי שהם בדקו עם חברת האשראי ושהפקס נפל בין הכסאות, אבל העניין יטופל ואראה את הזיכוי בימים הקרובים. מארז חלפו כמעט 3 שבועות ועדיין אין זיכוי. בדקתי עם חברת האשראי (ישראכרט) ולטענתם לא קיבלו שום פקס

היום, ה-30.4, וכרטיס האשראי עדיין לא זוכה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מיידי של כרטיס האשראי בסכום ההזמנה המלא. פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה