פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי לגרימת נזק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה רכשתי טלוויזיה של סמסונג מסדרת הסלים 29" בתחילה הייתה בעיה עם הסאונד שנעלם הטלוויזיה הייתה כשבועיים במעבדה לתיקון ואז הוחזרה אלי מבלי שנמצאה תקלה. לאחר מספר חודשים הייתה שוב בעיה עם הסאונד והגיע טכנאי שרצה כסף על התיקון לאחר שלא קיבל הלך בלי לתקן ולאחר ריב עם שירות אלרם הגיע טכנאי שתיקן את הטלוויזיה ולאחר כשבוע שוב תקלה הטלוויזיה כבתה לבד הגיע טכנאי שאמר כי אין תקלה והוא לא מבין למה קראנו לו ועשה איפוס לטלוויזיה והלך לאחר שהלך רצינו להדליק את הטלוויזיה והיא לא נדלקה מאז. לאחר מספר ימים הגיעו כדי לקחת את הטלוויזיה למעבדה ויום למחרת הודיעו כי תוקן מגע רופף (לטלוויזיה חדשה) והוחזרה אלי הטלוויזיה למחרת וכאשר הדלקתי אותה בערב התמונה הייתה צרה כמו צוואר בקבוק ואי אפשר היה לראות בה כלום. בנוסף המוביל של הטלוויזיה גרר אותה לאורך המזנון וייצר חריצים בצבע של המזנון וגם שריטות אני ממש מצטער שקניתי את הטלוויזיה הזאה שילמתי עליה מחיר מאוד גבוהה וציפיתי לקבל תמורה לכספי אך במקום זאת אני נתקל בשירות ביזיוני אשר כמו שנראים הדברים כיום לא פוטר תקלות אלא יוצר אותן. בכל פעם שמגיע טכנאי או הובלה אני צריך להפסיד עבודה ולא ניראה לי כל העלות שעולה לי הטיפול בטלוויזיה הזאת.
אני מצפה מימכם להתייחסות רצינית ומתן פיתרון ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמים לי כתוצאה מהשירות הלקוי של חברת אלרם אשר מורשת על ידכם למתן שירות אחריות . מעולם לא נתקלתי בשירות לקוי כל כך ולא מקצועי.
בתודה
יניב ביטון
נזק לרכוש סוג הנזק :
תמן פיצוי ומציאת פיתרון לטלויזיה פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה