פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה פגומה (מיום הקנייה הראשון) נושא התלונה:
‏יום שישי ‏31 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שקם אלקטריק גנדן נתניה כתובת:
שקם אלקטריק גנדן נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31-10-2008 רכשתי טלויזיה בשקם אלקטריק סניף גנדן נתניה. כ 1 יום לאחר קניית הטלויזיה לאחר ההדלקה היתה נכבת ונדלקת, היתה משמיעה כעין צפירה חזקה והווליום לפעמים היה נעלם.לתומי חשבתי שהבעייה היא בממיר לכן ניסיתי במשך כשבועיים לראות מה קורה אולם הבעייה המשיכה.קראתי לטכנאי של חברת רטפון הוא אפילו לא בדק את הטלויזיה ורצה לקחת אותה מבלי לבדוק אולם לאחר שבני בקש ממנו לעשות פעולה כלשהיא הוא עשה ריסט ובקש שנראה מה קורה.
הבעיות נמשכו ואז קראנו לטכנאי של רטפון שוב כ 1יום לפני ראש השנה הם לקחו את הטלויזיה למעבדה, הטלויזיה היתה אצלם כ5 ימים והם החזירו לי את הטלויזיה והתקשרו אליי שלא מצאו שום בעייה.יום לאחר שקיבלתי חזרה את הטלויזיה הבעיות חזרו.בכל אותה תקופה פניתי למנהל השקם שיחליף לי את הטלויזיה בטלויזיה חדשה מכיוון שקניתי אותה פגומה.מנהל השקם הודה בפני בגילוי לב שאין באפשרותו להחליף את הטלויזיה אלא אם המעבדה נותנת אישור שהטלויזיה לא תקינה.ביום שבת האחרון לקחתי את מסרטת הווידאו שלי ותיעדתי את התקלה מכיוון שהתקלה לא עיקבית אלא מופיעה מידי פעם.את הדיסק לקחתי למנהל השקם והצגתי בפניו את תיעוד התקלה בוידאו הוא אכן התרשם מכיוון שזו
הוכחה חד משמעית.מכיוון שהמעבדה לא הצליחה לתקן את התקלה (וככל הנראה לא מסוגלים)והטלויזיה עדיין לא תקינה ,אני מבקש טלויזיה חדשה ותקינה.אין לי שום נחת והנאה מהטלויזיה מהיום הראשון שרכשתי אותה.
אי קבלת תמורה לכספי סוג הנזק :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה