פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרועעעעעעעעעעעעע והגעת מוצר פגוםםםםם נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
סיני5/34 כתובת:
דרך האינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב , שמי אושרית אזולאי גרה באשקלון, בתאריך 13.1 הזמנתי טלויזיה פלאזמה 42 אינץ של סמסונג דרך האינטרנט בחנות אוודיו , באתר רשום שהמוצר תוך 3 ימי אספקה צריך להגיע אל בית הלקוח אז נכון שבימים אלו הייתה מלחמה וקצת הייתה בעיה להגיע לאשקלון אז את האספקה דחינו בשבוע ליום ה שבוע אח"כ (22.1) באותו יום הגיע בחור שהרים את הטלויזיה לבדו, ללא עגלה וללא ליווי של עוד בן אדם (שזה מצב כבר בעייתי כי הטלויזיה מאוד מאוד גדולה וכבדה) כשבעלי מבקש מהבחור לפתוח את הקרטון רק על מנת לראות שקיבלנו מוצר תואם למה שהזמנו וכן גם את תקינות המוצר, הבחור טוען שהוא רק שליח לא מבין עברית מבקש שנחתום ובורח. אז נכון שהוא לא טכנאי ולא צריך להתקין לי את הפלאזמה, אבל מן הראוי שרק יראה לי שאכן מה שהוא הביא זה מה שהזמנתי ושאכן איכות המוצר שלמה וגם את זה הוא סירב לעשות. כאשר אני הגעתי הבייתה יחד עם אחי הגדול מהעבודה, בעלי ואחי יחד פתחו את הקרטון ושלפו רק את הנייר המכסה את הפלאזמה והרי איזו "הפתעה" המסך של הפלאזמה שבוררר בכל צידו הימני. באותו הרגע הרמתי טלפון אל שירות הלקוחות (האחריות של מיניליין/סם ליין) ושירות הלקוחות סיים כבר את יום עבודתו אך בכל זאת ענה לי בחור מאוד חמודדד ששמו שוקי, הציג את עצמו כמנהל המעבדה שלהם, והבטיח ושהוא מעביר את הבעיה באופן דחוף אל מנהל הלוגיסטיקה והצדיק אותי שאכן הבחור שהביא את הטלויזיה שלטענתו הוא רק שליח ולא מבין עברית היה צריך לפתוח את הקרטון בפני ולא עשה זאת . וכך נעשה , למחרת בבוקר יום ו (23.1) אני טרחתי לחזור לשירות הלקוחות של מיניליין/סם ליין כי הם לא טרחו לעשות את זה בעצמם , מה שכן הובהר לי ששוקי אכן העביר את הפניה שלי אל אורן מנהל הלוגיסטיקה והעיניין בטיפול ויחזרו אלי בתוך שעה אם תשובה בעיניין וכמובן שאף אחד לא באמת חזר אלי עם שום תשובה, אני בשעה 12 בצהריים שוב התקשרתי לפני ששוב לא יהיה לי עם מי לדבר כי יום שישי יום קצר ולפני ששירות הלקוחות ילכו הבייתה ושוב אני אשאר תלויה באויר. בשיחה הזאת ענתה לי אחרי בערך חצי שעה שאני מנסה להתקשר בערך חצי שעה ובכל פעם ששומעים שזאת אני כאשר אני מציגה את עצמי משום מה ומסיבה לא ברורה מנתקיםםםם לי את השיחה, עונה לי בחורה שעובדת בשירות לקוחות ושוב באדיבודותו היחידה של שוקי(מנהל המעבדה) מובטח לי שביום ראשון אני אקבל טלפון שבו יתאמו איתי את ההמשלוח ואת ההתקנה ביחד ליום שני הקרוב. .. ביום ראשון אכן קיבלתי טלפון ותאמו איתי את ההתקנה וההבולה ליום ב (26.1) שוב בעלי לקח חופש בטענה של החברה שצריך להיות בבית בין 12:00 ל16:00 , בבוקר יום שני 26.1 אני מקבלת טלפון מבחור בשם יבגני שעובד בחברת רתפון (שהם הטכנאים שצריכים להתקין את הפלאזמה) למען קבלת שבין השעה 15:00 ל17:00 יגיעו אלי להביא ולהתקין את הפלאזמה החדשה ולקחת את הפלאזמה הפגומה שכעט אצלי. לאחר שעה שוב מתקשר אותו בחור בטענה שהפלאזמה חסרה במלאי ולא תגיע אלי היום. חשוב לי מאוד לציין שמהבוקררר בשעה 9:30 בבוקר שוב התקשרתי לסם ליין ודיברתי עם אותה מיטל שאת הסיפור שלי כבר מכירה מיום שישי וכעסתי למה שוב אני צריכה לקחת יום חופש,לבזבז את הזמן שלי לחינם ושוב לא קיבלתי את המוצר!!! מיטל טענה שכמובן אני צודקת מאודדד והיא מבררת ותכף חוזרת אלי במשך כל היום נפלו ככל הנראה הקווים בחברה ואף אחד במשך כל היום לא טרח לחזור אלי , במשך כל היום הייתי במרדפים להשיג מישהו בסם ליין שאני אוכל לקבל ממנו תשובות לכל המצב הבעייתי שלי. דרך שירות לקוחות של חברת רתפון(שהם אחראים לשלוח את הטכנאיים)הצלחתי להגיע לכך שבשעה שלוש בצהריים שאחד המנהלים יחזור אלי (אחרי 6 שעות מהבוקר שלא הפסקתי לנסות לקבל תשובות ולא היה ממי) הטענה שלי בעיניין של חוסר השירות היא שכמו שבשעה 15:00 יכל מנהל המכירות,רמי,מהפלאפון האישי שלו להתקשר אלי , אז יכלו לעשות כך מהבוקר ולא להתעלם בצורה כזאת במשך כל היום ולחזור אלי בסופו של יום. בקיצור בסופו של תהליך ארוך היום תיאמו,רמי מנהל מכירות של סם ליין ואולגה משירות לקוחות של רתסון, איתי שוב אספקה והתקנה ליום ד 28.1 בפעם השלישית שאנחנו צריכים לקחת יום חופש ולקוות שאכן הפעם נקבל את הפלאזמה ותהיה תקינה ושלא אבזבז שוב את זמני היקר לחינם ושלא נדבר על עוגמתתתת הנפש שנגרמה לי מכל הסיפור הארוך והמייגע הזה שבסך הכל רציתי רק לקנות פלאזמה!!!. נכון לכעט, היום 26.1 שעה 16:00 הכל נשאר פתוח , פלאזמה עוד לא קיבלנו ,זמן יקר בזבזנו ועוגמת נפש כבר קיבלנו,ממתינים בכליון עיניים לראות אם אכן נקבל סוףףף סוףף את הפלאזמה שהזמנו ושילמנו במיטב כספנו.

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה