פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עקב שני תקלות במקרר מסרבים לבטח אתו. נושא התלונה:
יום טוב אליהו שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רחוב גרניס ק.אריה פ"ת כתובת:
רט-פל המלאכה 1 א.תעשיה צפון לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9.10.07 קניתי מקרר תוצרת סמסונג מחנות החשמל לצרכן בע"מ
"יוסי חמו" מרחוב דרך המכבים 62 א.ת.ישן ראשל"צ.
בתאריך 26.05.09 מערכת הקירור הפסיקה לפעול במקרר,הזמנתי שירות ממרכז שירות אזורי "רט-פל" שברחוב המלאכה 1 א.תעשייה צפוני בלוד.
שלחו לי טכנאי,הוא פירק את כל צנרת הקירור והלחים מחדש מילא גז ואמר,אם המקרר לא יחזור לפעולה תוך מס' שעות צריך להחליף כרטיס אלקטרוני.(המקרר חזר לפעולה אחרי מס' שעות)
הוא לקח מאיתנו פרטים מכרטיס האשראי ואמר שהעלות תהיה כ-750 ש"ח, התשלום יגבה דרך המשרד ונקבל חשבונית בדואר.למחרת התקשרה מהמשרד פקידה בשם "נעומי" ואמרה שהם לא מחייבים אותנו בתשלום מאחר ומדובר בתקלת מנוע ועל המנוע יש אחריות של 3 שנים.
כעבור כ-4 חודשים בתאריך 21.09.09 התקלה חזרה על עצמה,התקשרנו שוב לשרות האזורי "רט-פל" וזמנו שירות,הגיע טכנאי ושוב טיפל בצנרת הקירור ומילא גז וגם אמר שאם המקרר לא יתאושש תוך מס' שעות צריך להחליף 2 כרטיסים שעלות כל אחד כ-900 ש"ח.קיבלנו מקרר חליפי ע"י חנות החשמל לצרכן
"יוסי חמו"וסוכם שאם במקרר לא יתאושש יוחלפו 2 כרטיסים בתשלום מאחר ועל הכרטיסים יש אחריות של 3 חודשים בלבד.(המקרר שוב התאושש וחזר לפעולה אחרי מספר שעות).
למחרת התייצב טכנאי עם הכרטיסים להחלפה למרות שהמקרר חזר לפעולה ודרש להחליף את 2 הכרטיסים בתשלום למרות שהמקרר חזר לפעולה ועובד עד היום וכמובן שאנחנו סירבנו להחליף את הכרטיסים מאחר והמקרר חזר לפעולה.
בתאריך 22.11.09 התקשרה אלינו לבית הפקידה בשם"איריס" משרותי "רטפון" ושאלה אם אנו רוצים לחדש ביטוח לתקופה של 3 שנים בעלות של 116 ש"ח 12X תשלומים,ענינו בחיוב פיקססה לנו תעודת החזקה למקרר אסמכתא מס' 1538812 בתאריך 2.12.09 ואמרה לנו שהפוליסה תגיע לבית בדואר.
הפוליסה לא הגיעה עד היום מתברר שלא חודש לנו הביטוח מאחר שרשמו לנו שאנחנו סרבני תשלום אחרי התקלה השנייה שלא הסכמנו להחליף כריטיסים שלדענו ללא הצדקה ועובדה לכך הם תקינים ועובדים עד עתם היום הזה.
אבקש את טיפולכם מול החברה לחידוש הביטוח.


סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה