פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
SAMSUNG RT72SASM - זמן המתנה לשירות נושא התלונה:
לינשיץ גרגורי שם/כינוי:
‏יום שני ‏22 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

לפני חודש ב-13/02/2010 קניתי מקרר SAMSUNG RT72SASM במחסני חשמל. 15/02/2010 קיבלתי מקרר הזה. ב-21/03/2010 מצא את כל האוכל ( ירקות, ביצים ) שקניתי לפסח כמו קוביות קרח. ב-22/03/2010 פניתי למרכז שירות. אמר לי כי הטכנאי יכול לבוא רק ב- 24/03/2010 מי 8 בבוקר ועד 14 בצהריים. אני לא יכול לחכות כל כך הרבה ואני לא יכול לשבת כל היום בבית. קניתי מקרר של חברה ידועה, מיבואן רשמי כי יקבל שירות ברמה גבוה. היה לי אפשרות לקנות אותו מקרר ללא מיבואן רשמי את יותר זול. אבל אני הייתי רוצה לקבל שירות ברמה גבוה ויתר. אני לא מסכים כי 3 ימים מחכה שירות איכותי. אני לא יכול לחיות ללא מקרר 3 ימים. למה אם אני מזמין את הטכנאי הפרטי, הוא מוכן לבוא באותו יום ? אם יש לי מקרר תחת אחריות, אני חייב להתייחס רק לשירות הרשמי ואני חייב לחכות 3 ימים ? יחול להיות שאני משלם כסף ל הטכנאי הפרטי ושירות הרשמי כבר קיבלו את הכסף ואפשר לא ממהרים למלא את התחייבויותיהם ?
עלבון סוג הנזק :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה