פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר סמסונג שמדיף ריח רע מהפלסטיק נושא התלונה:
גולן חופית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏19 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים רכשתי מקרר סמסונג המק'רר מההתחלה הוציא ריח רע מהפלסטיק והיו נוצרים לחות על המקרר והפירות והיקרות יש לציין כי הריח הרע הוא לא של אוכל אלא של פלסטיק ונמצא גם במקפיא . לאחר שהגיע טכנאי של מאור הנגב שנותנים את השירות הטכנאי טען כי אניו יכול לתקן זאת זו בעיה של הייצרן במקרר הזה והם צריכים להחליפו במיידי ( אני כבר שבועיים ללא מקרר בבית כי מעביר את הריח לכל מוצר מזון שנמצא במקרר המקררר עבר ניקויי וריק ועדיין מוציא ריח רע.)יצרנו קשר עם חברת סם ליין ובושה לשירות שקיבלתי תחילה התנערות ורק לאחר שלא הפסקנו להתקשר טענה אחת הנציגות בשם יפית כי אין אחריות איך אין מוצר שנמצא מספר חודשים ונמצא לא תקין הכיצד זוהי דרך מרושעת לטרטר אנשים ולזלזל בלקוחות אינני מתכוונת לוותר וברצוני שמישהו יגיע ויתקן את המקרר לא ייתכן שאני יקנה מוצר שנחשב ולא מוצר זול בשוק ולא אקבל שירות מיבואנים שמזלזלים בלקוחותיהם ומטרטרים אותם עד כי תעבור שנת האחריות של המוצר . זוהי התנהגות של חברה נחותה שתודעת השירות שלה כנראה לא גבוהה.
אשמח שמישהו יחזור אליי כי הבחורה יפית בשירות לקוחות סגרה את הפנייה בטענה שלא באחריות וזהו הסירה את האחריות מחברתה חברת סם ליין שהיא היבואנית של מוצרי סמסונג לארץ.
עוגמת נפש סוג הנזק :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה