פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה אינה מקיימת את הכתוב בתעודת האחריות . נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9.8.11 התקשרתי לסם ליין לדווח על תקלה במוצר שבאחריותם,נשלח מטעמם טכנאי שקבע כי אין באפשרותם לתקן מוצר זה,ובמקרה כזה תוחלף הTV.
בשיחה שלי עימם יום אחר הגעת הטכנאי הציעו לי 2 הצעות: 1. להוסיף 900 ש'ח ולקבל
TV דגם חדש .2. הTV שלי תוחלף עם TV משומשת מתצוגה.
יש לציין כי על הTV הזו הוספתי 900 ש'ח רק בשביל לקבל אחריות סם ליין יבואן,
בטופס האחריות רשום בפרוש,אני מצטט:"אנו מתחייבים לתקן ללא תמורה כל קלקול במוצר בתקופת האחריות כולל החלפת חלקים שהיו דרושים לתיקון המוצר בחלפים חדשים ומקוריים.
אנו מתחייבים שבמידה ולא נקיים את האמור לעיל נספק לצרכן מוצר חדש זהה או מסוג ואיכות דומים ושווה ערך או שנשיב לצרכן את התמורה ששילם בעד המוצר לפי שיקול
דעתינו".
אני כבר ממתין שבוע ימים עם TV מושבתת במרכז הסלון, וממתין שיתנו לי שרות לשביעות רצוני.
בדיעבד אני חושב שעשיתי טעות שהוספתי סכום גבוהה בשביל אחריות כזו שמתנערת
משירות הוגן.
במידה ולא מסוגלים לתקן לי את המוצר להחליפו לחדש. בדיוק כמו שהבטחתם כשקניתי את המוצר. פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה