פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר סמסונג מסוג טריפל67 DEWP - עם שריטה בדלת שמאל שנגרמה בהובלה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל קניתי מקרר בסניף שקם אלקטריק ביג קרית אתא שלמתי כולל הובלה וקיבלתי את המקרר .
בזמן הכנסת המקרר לביתי נשרטה הדלת ע"י המוביל (מצוין בתעודת משלוח של החברה )לא רציתי לקבלו - לאחר הבטחות של המוביל נאמר לי כי זה יתוקן בהקדם הסכמתי לקבלו .
לאחר מספר ימים הגיע טכנאי על מנת לחבר המקרר ולבדק הטעון תיקון הוא טען כי אין אפשרות לתקן הדלת והוא מיד מזמין עבור דלת חדשה שתוחלף בהקדם .
מאז פניתי מספר רב של פעמים לחברה וכל פעם דחו את ההחלפה בתרוצים שונים עברו כמעט 10 חודשים מאז ושום דלת לא הוחלפה (לפני כחודש קבלתי הודעה כי יחליפו הדלת ואכן הגיע טכנאי אך כשפתח את האריזה התברר כי נשלחה דלת לא מתאימה ).
פעם ראשונה שאני נתקלת ביחס כזה מזלזל מטעם חברה נראה כי החברה אינה מתכוונת לפתור הבעיה .
בבקשה תעזרו לי .
פניתי למועצה לצרכנות וגם את תשובתם עדיין לא קבלתי (כנראה שגם להם אין תשובה)
נראה לי כי הגיע הזמן שימצאו עבורי דלת מתאימה ויגיע להחליפה ולא יעשו צחוק ממני .

אודה לעזרתכם בנושא .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הדלת לאלתר ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה