פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות חוזרות ונשנות בכיריים חשמליות אלקטרולוקס נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי כיריים חשמליות חדשות של אלקטרולוקס מהיום שהתקין הטכנאי את הכיריים והשמיש אותם בתאריך 19.08.2012 ,הבעיות בכיריים התחילו ממש כשבועיים לאחר ההתקנה ומאז הכיריים הולכות וחוזרות לתחנת השירות כל פעם על אותה תקלה הלהבות השמאליות לא עובדות. הם מתקנים ומחזירים לי את הכיריים - בפעמים האחרונות התקלה חזרה ממש אחרי שהטכנאי עזב את הבית שלי... כל הטיפול היה מול החברה שנותנת את שירות התמיכה - מרכז השירות (חברת שרותון - רעננה) לחברת סם ליין יבואנית אלקטרולוקס בישראל.
אחרי שגם ניפגשתי עם מנהל שרותון הוא הבהיר לי שאין שום סיכוי שיאשרו לי החלפת מוצר חדש במקום הכיריים התקולות - אף על פי שהמוצר קצת יותר מחצי שנה.
יצרתי קשר עם חברת סם ליין ב26.03.2012 ושם אמרו שיטפלו בי ויחזרו תוך 48 שעות... היום ה 4.4.2012 משלא קיבלתי שום תגובה מהם התקשרתי שוב וקיבלתי שירות מחפיר ושלחו אותי חזרה למרכז השירות... כשהסברתי להם שאני מגיע משם זה לא כל כך עיניין אותם - מה גם שההפניה שלי לא הייתה רשומה במערכת שלהם כלל.. בכל מקרה הפנו אותי חזרה למרכז השירות ברעננה - שבעקבות השריפה שהתרחשה באיזור התעשיה הוא נשרף כליל כך שאין אפילו הוכחה לזה על מספר הביקורים התכופים שהיה הטכנאי בביתי... אני ממש אובד עצות
יתרה על כן בזבוז הזמן וימי העבודה על נושא זה הוא גדול משום שהייתי צריך לחכות לטכנאי שייקח את הכיריים ועוד פעם כשהוא בא להחזיר לי אותם כי אי אפשר לתקן זאת במקום... כל זה גזל ממני ומאישתי ימי עבודה יקרים...
מדובר על מספר של 6 תיקונים במכשיר חדש דבר שמרמז על בעיה אקוטית. וכל הזמן אותה בעיה!
זה ממש נראה כאילו הם מחכים לזה שתסתיים שנת האחריות והם יתנערו לגמריי מהאחריות לזה... כאילו מושכים אותי.
כל בר דעת היה מבין שישנה בעיה וצריך לטפל בה מהשורש ולא טיפול מונע.
עוגמת נפש ובזבוז זמן לטכנאי סוג הנזק :
קניתי כיריים חדשות ועל כן אני רוצה כיריים חדשות במקומן - לא מעויינן בתיקון את הכיריים כבר תיקנו 6 פעמים פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה