|
|
|
|
|
|
שרות ברמה הנמוכה ביותר |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מקרר סמסונג 3 דלתות בן 21 חודש אשר החל להתמלא מים בחלל המקרר. בנסיונות לקבל שרות מספק השרות של חברת סמליין (שרותון) במשך יומיים הועברו השיחות למוקד ביפר. בנסיונות התקשרות למספרים אחרים התקבלה הודעה כי התא הקולי מלא. לאחר שנוצר קשר, נקבע ביקור טכנאי לשלושה ימים מאוחר מכן. הטכנאי הגיע למספר דקות ונטש באומרו כי ניתן לטפל במקרר רק לאחר ניתוקו מהחשמל ללילה שלם. ביקש לקבוע מועד נוסף. נקבע מועד ליום המחרת אולם אז התקשרו מהחברה והודיעו כי מבקשים לדחות הטכנאי בעוד מספר ימים (שימו לב- אנחנו אמורים להעביר השבת ללא מקרר....). אימיילים ששיגרתי לאתר חברת מיניליין לא נענו. קליפ משעשע ובו תהליך הטיפול בנושא בשלבי הכנה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון המקרר לאלתר ופיצוי על אובדן ימי עבודה ועגמת נפש. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סם ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|