פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר מקולקל נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
גרניט 12 פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/פברואר/10 התלבטנו לגבי רכישת מקרר למעון הילדים "עוד דוד" המונה כ – 40 ילדים מגיל 3 חודשים ועד 3 שנים בכיתות נפרדות.

לאחר שסוכנת מכירות המליצה לנו על מקרר מחברת סמסונג, שמענו לעצתה בלא בדיקה יסודית. אך מה התאכזבנו שלאחר כחצי שנה הפסיק המקרר לפעול כשהמעון היה בחופשה ואחד העובדים נכנס וגילה זאת. התקשרנו לחברה וביקשנו מהם להגיע בהקדם, כדי שהסחורה שבמקרר לא תתקלקל, אך ענו לנו כיון שזה חול המועד אין מספיק טכנאים, וגם אין להם את החלק שצריך, והם יגיעו בעוד יום-יומיים. למרות הפצרותינו הרבות שדבר זה דחוף, כיון שמדובר בתכולה של אלפי שקלים – דגים, קפואים, פירות וירקות, מוצרי חלב וכ"ו, הגיע הטכנאי לאחר שכל התכולה נרקבה ונאלצנו לזרוק אותה לפח האשפה בהפסדים מרובים !

מפתיעה ביותר הייתה העובדה שכאשר הגיע הטכנאי לאחר כן, הביא איתו את החלק להחלפה, למרות שלא דיווחנו לו מה הבעיה במקרר אלא שסתם הפסיק לעבוד... ומכך ניתן להסיק שהחברה ידעה מראש שיש את הבעיה הספציפית !

לאחר שלכאורה תוקנה התקלה, מספר חודשים לאחר מכן הייתה רטיבות נוראית במקרר ושוב קלקלה את כל המוצרים הנמצאים.

החברה שלחה טכנאי שהבטיח שהרטיבות לא תחזור על עצמה אך לצערנו, הרטיבות המשיכה, ולפני כ – 3 שבועות המקרר הוצף מים במגירות. הטכנאי הגיע ותיקן את הרטיבות "כעזרה ראשונה", ואמר שעוד שבועיים יגיע לתקן את החלק בדופן האחורי של המקרר. עברו שבועיים והטכנאי לא הגיע, התקשרנו שוב והתלוננו על הבעיה, הייתה סחבת של הלוך ושוב מפקידה לפקידה שלא ידעו לטפל בנושא, ובסופו של דבר הגענו לאיזה פקיד שענה "מצטער החלק לא הגיע !", שאלנו את הפקיד " האם עד שתמצאו את החלק, יהרסו לנו עוד ועוד מוצרים ? איך נוכל לתת לפעוטות אוכל שהופשר והוקפא שוב, ופירות וירקות רקובים ? " ענה הפקיד "מצטער אין את החלק"... וכך הסתיימה השיחה ונותרנו ללא מענה חסרי אונים, ונגררנו עם הבעיה. עד שבתאריך 02 / יוני / 11 קרסה כל מערכת החשמל של המעון, שזה אומר : אין מים חמים לילדים לרחיצה, אין מים רתוחים לשתייה ולאוכל, אין מדיח כלים, אין מזגן, אין תנור אפייה, אין מערכת להשמעת מוסיקה, אין לחצן מצוקה, ואין מערכת לגילוי אש ועוד ...



לאחר בדיקה ממושכת גילינו שהדבר נגרם מהמקרר שיצר קצר ולצערנו שבק חיים, אחר שנה וחודשיים בלבד מיום קנייתו !

התקשרנו כמובן לחברה, שאמרה, שהם לא יכולים לשלוח טכנאי מהיום להיום רק מחר יום ו' 03/ביוני/11.
אמרנו שאין אפשרות לחכות עם כל המוצרים עד מחר ואין לנו מקרר חלופי ובמזג האויר היום הדברים ירקבו. אז אמרו שיגיעו בין 13:00 ל - 17:00 , לא הועילו כל בקשתנו להקדים את הביקור כיון שעובדת המטבח מסיימת בשעה 13:00 והמטבח נסגר בשעה זו. והם נשארו בשירותם הגרוע ולא באו, לא באותו היום ולא למחרת. וכשהגיעו בשלב מסוים ניסו לתקן אך ללא הועיל והמקרר עבר תיקונים בלי הרף למרות שבקושי משתמשים במקרר במשך 5 שעות בשונה ממקרר בבית פרטי שהוא בפעולה 24 שעות.

ביום ראשון 10 /יולי/11 התקשרנו שוב, וביקשנו שעקב התיקונים הבלתי פוסקים שלא הועילו, אנו דורשים מקרר חדש ואם לא, נפנה את עניינו לעורך דין. הפקידה ששמעה אותנו, ותפקידה לשרת לקוחות, ניתקה את הטלפון.

בתאריך 20/יולי/11 יום רביעי, שוב המקרר נזל ושוב שלחו טכנאי שהחליף חלק, ואמר להשאיר את המגירה של הירקות פתוחה כדי שהמלפפונים לא יזיעו. אך, כשמשאירים את המגירה פתוחה אי אפשר לסגור את המקרר, כשסוגרים את המקרר המגירה נסגרת. שוב חזרנו על דרישתנו לקבל מקרר חדש ולא, נפנה לעו"ד, אמרו שלא הם המחליפים אלא החברה המייצרת בחו"ל ושלחו שוב טכנאי מומחה.

בתאריך 21/יולי/11 יום חמישי, הגיע הטכנאי ואמר שחסר לו חלק וכדי שהמקרר לא יתקלקל עוד יותר צריכים ביום שישי להוציא מהחשמל את התקע מהשקע למשך שעה ולהחזיר, וביום ראשון שעתיים ולהחזיר. והוסיף ואמר שביום שני הוא יגיע עם החלק (איך יכול להיות חברה גדולה כזו שאין להם חלק במלאי ?) ביקשנו מהחברה להקדים את בא הטכנאי עד השעה 13:00 ונענינו בשלילה, ואז הגיע ביום שלישי 26/יולי/11 וביקש מאיתנו - לפנות את תכולת המקרר, אמרנו לו אין לנו כבר כח לפנות ולהחזיר אם תרצו תפנו אתם ותחזירו. הטכנאי ששמו אריק, דיבר טלפונית עם המנהל – רמי, ואחרון ביקש להעביר לו את המגירות ... למרות שאמרנו שכמה פעמים הירקות מזיעים למעלה. הטכנאי לקח את המגירות ונותרנו עד עתה עם מקרר מקולקל כשהירקות מזיעים ורטובים ומתקלקלים בקומה העליונה, ולמטה הזכוכית מזיעה ומטפטף. ליד הדופן המוצרים מוקפאים ומתקלקלים. ולאחר כל זאת במצב של מקרר גרוע אין לנו שום ביטחון שלא יקצר שוב ויפסיק לעבוד וגם את המעט שנותר לא יהיה.

אשר על כן, אנו דורשים פיצוי מתאים על כל עוגמת הנפש שנגרמה לנו ועל כל ההוצאות וההפסדים שהפסדנו והוצאנו עד עתה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא עבור המקרר ועבור כל עוגמת הנפש שנגרמה לנו פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה