פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שהגיע אליי פגום באריזתו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חנות א.ל.מ סניף בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום אני רכשתי מסניף בת ים של רשת החנויות א.ל.מ טלויזה ביום ראשון ב-20/5/12. וביום רביעי קיבלתי אותה עם שליח. כאשר פתחתי את הארגז גיליתי שבמסך יש שבר פנימי. מייד התקשרתי לסניף שישר התנער מאחריות והאשים את חברת סמליין היבואנית שסיפקה את הטלוויזיה עם השליח שלהם.סמליין מבחינתם שלחה טכנאי שצילם את הטלוויזיה.במעמד הביקור של הטכנאי הוא הסביר לי שהשבר נוצר במשלוח מכיוון שאין נזק חיצוני על הטלוויזיה המסגרת נקיה ממכות והשבר הוא פנימי שנובע מלחץ על הארגז.מה גם שמדובר בטלווזיה מסוג פלזמה שאם היתה נופלת בביתי הזכוכית שלה היתה נשברת לחלוטין חיצונית ולא מבפנים. כאשר יצרתי שוב קשר עם ,חברת סמליין ,התנערה החברה מאחריות והאשימה אותי בפתיחת הארגז למרות שלא נאמר בשום צורה כתובה או בעל פה ,לא ע״י המוכר של אלמ ולא על הקבלה בתעודת משלוח או ,ובארגז עצמו שאסור לי לפתוח את הארגז. החברה עוד הגדילה בחוצפתה והציעה לי לרכוש מוצר חדש נוסף בעלות מופחתת. כאשר הסברתי לנציגת השירות שהשליח שלהם לא הוביל את הטלוויזיה כמו שרשום על הארגז היא התעלמה גם מזה.השליח הרים את הטלוויזיה לא בצורה שרשומה על הארגז בהנחיות היצרן.הוא היה לבד למרות שמצויין על הארגז שחייבים שניים להרים את הטלוויזיה משני הצדדים והוא הניח אותה על הצד (שוב בניגוד להחיות) כדי שהיא תיכנס למעלית.אני מקווה מאוד שבפנייתי אליכם אוכל לקבל צדק בנושא זה ולגרום לחברה לעמוד באחריות שלה על מוצריה ולפצות אותי על המוצר הפגום שמכרה לי.
כספי סוג הנזק :
החלפת מוצר לחדש פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה