פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם במקרר חדש סמסונג מקפיא תחתון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה רכשנו מקרר סמסונג בחנות חללית בת"א. לאחר מס' חודשים החלו להישמע רעשים מטרידים מאוד, ובמגרות הצטברו מים. הזמנו טכנאי, והוא הורה לנתק את המקרר מהחשמל ל-24 שעות. (קיץ, 24 שעות ללא קירור- דמיינו מה קורה למוצרי מזון בתנאים הללו.) הפתרון שהציע הטכנאי לא הועיל, שוב נשמע הרעש ואף התחזק, מוצרי מזון החמיצו והתקלקלו בזה אחר זה, במגרות הצטברו נוזלים. שוב הזמנו טכנאי, הפעם הוא קבע שיש להחליף חלק במערכת הקירור, והוא יזמין אותו. (מדוע מקרר חדש זקוק כבר לחלפים???) שלחתי הודעה לשירות הלקוחות של סם ליין, ובמענה חזרה אליי סיגל- שהציגה עצמה כמנהלת, והודיעה שהחלק הוזמן ויגיע בעוד שלושה שבועות! לשאלתי- מה היא מציעה לעשות כשלושה שבועות ללא מקרר תקין (אנחנו בעיצומו של חודש יוני, כזכור), היא אמרה שהיא לא יודעת, זה המצב. ואני שואלת באכזבה גדולה, עד היכן האטימות??? א. מקרר חדש, טרם חלפה שנה מרכישתו, מדוע אמורות לצוץ בעיות?? הרי זו הסיבה שקנינו מקרר חדש! ב. היכן נמצא החלק החסר? בקצה העולם?! מדוע אמורים להמתין לו שלושה שבועות? ג. כיצד מרכז "שירות לקוחות" מכנה את עצמו ככזה, אם הפתרון שלו לבעיה במקרר חדש היא שהייה שלושה שבועות ללא מקרר תקין?

יש בי חשש כבד, שלאחר ש"יתוקן" המקרר, ותפוג תקופת האחריות- שוב ניתקל בתקלות, וניאלץ לשלם על תיקונן. עפ"י השירות שקיבלנו, נראה שזהו לא דמיון פרוע.
כספי סוג הנזק :
החלפת המקרר במקרר חדש פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה