פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי מ.כביסה פעמים,אי חזרת נציגים,והתעלמות מפניות נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ניקבע שירות למ.כ שלא מושכת מים,ותוכנית כביסה שקופצת לסיום מיד
כשמנסים לשים תוכנית כביסה.מדובר במ.כ בת 5 חודשים תוצרת"אלקטרולוקס",ליום ב' 3/12/12,אך ערב לפני,ב-2/12/12,התקשרו
מ"אלקטרוניקס פרו"-חברת הבת של סם ליין ב-20.02 להודיע על שהטכ'
לא יהיה בשעה שקבענו 13.30-15.30אלא רק בין 16.00-18.00.אמרנו שב 18.01 אישתי יוצאת לאסיפת הורים וגם אני יוצא ולא יהיה מישהו ושיעשו מאמץ ושהשירות יישאר כפי שניקבע. מורן הפקידה שהתקשרה אמרה שתבדוק ותחזור אלינו. דבר שלא קרה.למחרת אישתי סמדר התקשרה ממקום עבודתה ב11 ודיברה עם בחורה בשם רותם,שאמרה שתבדוק ותחזור,לאחר שעתיים, ומשלא חזרה,אישתי התקשרה שוב ב-13.00 וביקשה את האחראי,ואמרו שהאחראי יחזור תוך שעתיים,דבר שלא התמשש.ב-15.00 אישתי התקשרה שוב,אך לאחר 15 דק' המתנה טלפונית השיחה התנתקה.אישתי התקשרה שוב בערך ב-15.40 המתינה 30 דק' למענה!,ורצתה להשאר על הקו עד לקבלת מועד הגעת הטכ' אך הפקידה רותם אמרה שהיא צריכה לרדת מהקו בכדי שתבדוק ותחזור.
אך תסריט ההתעלמות הקבוע נותר בעינו. בערב ב-18.10 מתקשר טכ' כאילו לא קרה כלום ורצה לבוא באיחור נוסף של 20 דק'!! לא יכולנו לקבלו כי היינו לפני יציאה מהבית.הטכ' אמר שייצרו איתנו קשר בבוקר,דבר שלא קרה.אישתי שוב התקשרה ונאמר על ידי קרן מקשרי לקוחות שיגיע טכ' ב-15.30-17.30.הגיע הטכ' ציון בסביבות 16.40 אך ללא שום אביזר,ולא פתח כלום רק לחץ על הלחצנים. למרות שביקשנו להגיע עם כר' ראשי,ואמר שהבעיה זה המד מים. ושיצרו איתנו שוב קשר בבוקר שלמחרת.אך לשוא. שוב למחרת התקשרה אישתי ונאמר שיעבירו הודעה לקרן ושהיא תחזור.
ביום ג' 4/12/12 באמת קרן חזרה ומסרה שיהיה שירות בערב.לשאלתנו לגבי פיצוי על עוגמת הנפש ואי הגעת הטכ' מסרה שהם לא נותנים פיצויי.
הגיע טכ ' נחמד בשם אלי עם מד המים אך משנוכח לדעת שהבעיה היא לא מד מיים יצא ונסע וחזר שוב עם כר' ראשי דבר שלא עזר.בנסיון לפתור את התקלה התקשר לראש הצוות שלו,אך שוב ללא הואיל. ביום ה' 6/12/12 התקשרה אפרת בכדי לדעת האם הגיע טכ' ב-4/12/12. אשתי שאלה אותה האם היא יושנת,ועל מה היא מדברת כבר הגיע טכ' נוסף,וכן ביקשה להצטייד במנוע ובמנגנון סגירת הדלת כי בזה חשד הטכ' השני שהיה-אלי. אפרת מסרה לאישתי שיגיע טכ' בין13.30-15.30. דבר שלא קרה! בינתיים אנו ללא מ.כביסה ואישתי מתמוטטת מרוב כביסות ידניות שעשתה.
וביזבוז זמן. סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש,וכן פיצוי על קביעת שירות נגד רצוננו לא בשעות שקבענו, ב-2/3/12, וכן על אי הגעת טכ' ב- 6/12/12 כלל,התעלמות מדרישת פיצוי,והכי חשוב על סחבת לגבי התיקון שעדיין לא נעשה. פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה