פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה סמסונג דגם 6900 נושא התלונה:
נאמן אורן נאמן שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הטלויזה עלתה לפני שנתיים 11000 ש"ח עם אחריות לשלוש שנים.
לפני שבוע וחצי נשרפה הטלויזה, זה יכול לקרות לכל טלויזיה ולכל יצרן.

הזמנו שרות מסמסונג ואלו הפנו אותי לחברה פרטית (א.ר מטירת הכרמל) שתיתן שרות לטלויזה (אגב הנסיון של החברה הנ"ל הינו רק שנה עם סמסונג).

השרות הוזמן ביום חמישי עם תאור מדויק של התקלה ופרטי טלויזיה מדויקים, נאמר ע"י הנציגה כי יגיע טכנאי ביום שלישי לתקן, קבעו איתנו בין השעות 13-16 אשתי לקחה יום חופש וחיכתה לטכנאי בבית.

הטכנאי הגיע בשעה 17:10 באיחור של שעה ( בדרך כלל השעה שאשתי חוזרת מהעבודה וביקשנו לתאם לשעה הזאת).

הטכנאי הגיע ללא כלים וטען שהוא לא מתקן אלה לוקח את הטלויזיה למעבדה.

ביום ראשון התקשרתי למעבדה ונאמר לי כי הטלויזיה נשלחה למעבדה אחרת במודיעין וזמן התיקון עד 10 ימי עבודה וזה לאחר שחיכיתי 5 ימים לטכנאי.

כתבתי מכתב תלונה ליבואן ולא קבלתי התייחסות.

בקיצור הזהרו לא שווה את הכסף אני מאמין כי סמסונג העולמית לא מודעת ליחס המזלזל של היבואן באלו שבחרו במוצריו.
בזבוז זמן , שבועיים ללא טלויזיה בסלון סוג הנזק :
החזרה מיידית של הטלויזיה מתיקון פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה