פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית תנור אלקטרולוקס 5410 פגום מהייצור והחלפה לחדש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שד ההסתדרות 225 חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי תנור אלקטרולוקס בטרקלין חשמל ברחוב הנביאים בחיפה בתאריך 03.01.13 מס' הזמנה 509824, כבר מההפעלה הראשונה התברר כי התנור פגום, בתום האפיה מצטברים אדים בתנור שהופכים למים וכשפותחים את דלת התנור לאחר זמן מה, כל המים נשפכים על ארונות המטבח ועל הריצפה.הודעתי מראש כי במידה ויש פגם בתנור, אני מעוניינת בתנור חדש ולא בתיקון ולכן ביקשתי שיגיע אלי טכנאי בכיר.
בתאריך 09.04.13 הגיע טכנאי (מסתבר שלא בכיר) והתקשר לעמיתיו להתייעצות והודיע לי כי קיים פגם בתנור פתח קטן כלשהו - פגם בייצור ולכן התנור מתמלא באדים שהופכים למים.
הטכנאי מילא טופס להחלפת התנור כפי שביקשתי מלכתחילה.
מאחר ועד לתאריך 21.04 לא יצרו איתי קשר, התקשרתי לאב אל חיפה וקיבלתי תשובה שהטופס הלך לאיבוד, ביקשתי לדבר עם המנהל אך נמסר לי כי הוא עסוק אבל אומר ואחמם את התנור לפני השימוש וכך הבעיה תפתר מה זה קשור לתקלה!!! לבסוף אחרי טלפונים רבים הפקידה השתכנעה שהבעיה היא אחרת והיא החליטה ששוב תשלח אלי טכנאי והפעם באמת בכיר. עד היום לא נהנתי מהתנור ונגרמה לי עוגמת נפש, אודה על התערבותכם וטיפולכם הדחוף בעניין.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת התנור לתנור חדש פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה