פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר מרעיש נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי את המקרר בהמלצת אחי שמאוד מרוצה מהמקרר (רכש אותו בשנת 2008) אני בשנת 2010 רכשתי את המקרר. כבר בהתחלה התקלקל לא עבד (ממש בחודש הראשון), והבעייה כמו שלי קרתה אצל שתי חברות שלי שרכשו את המקרר בהמלצתי. המקרר רק שלוש שנים מרעיש כמו טרקטור. ראיתי באינטרנט שיש המון תלונות של לקוחות שרכשו את המקרר (מקרר עם מקפיא תחתון). אמרו לי תעשי לו הפשרה וזה יעבור לא עוזר כלום. המקרר מרעיש כמו טרקטור. כנראה שזה פגם בייצור של אותה סדרה מאותה שנה. המשווקים את המקרר צריכים לקחת את האחריות עליהם ולתקן את המקרר ללא עלות כי זה פגם בייצור. יש לי בבית את כל המוצרים (תנור,מקרר, טלוויזיה, מיקרו מכונת כביסה הכל סמסונג) זה לא יתכן שמקרר חדש יהיה ככה. היה לי קודם מקרר בן 15 שנה של תדיראן שמעולם מעולם לא עשה בעיות. נא תשומת לבכם.
רעש חזק סוג הנזק :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה