פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר סמסונג חלקים פנימיים שנישברו, אין חלקים ואין שירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מקרר סמסונג שעלה 9500 שקל, נותנים אחריות לחלקים רק לשנה, וזה ברור למה מכיוון שכל החלקים הפנימיים של המקרר כגון מסילות של מגירות, מדפים ומגירות, עשויים מפלסטיק זול ושביר. הכל נישבר אחרי שנתיים בלבד. כבר 4 חודשים מחכים לחלקים חילופיים, ואין. איך זה יכול להיות? מטרטרים אותנו מהיבואן לטכנאי ואין שירות. טוענים שנגמרה לנו האחריות . אז אנחנו צריכים להשאר עם מקרר מפורק בלי מגירות ובלי מדפים? שלחנו מכתבים, התקשרנו עשרות פעמים וללא התייחסות רצינית, בנתיים יש מקרר יקר מאד ולא שמיש, כל הירקות ודברי החלב מתקלקלים מהר ונרקים לפח, אנחנו מאוכזבים מאד
כספי סוג הנזק :
החלפת המקרר או החזרת הכסף פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה