|
|
|
|
|
|
חיוב ללא קבלת הסחורה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 09 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כבר שלחתי לכם מייל ופקס בו ביקשתי כי תסייעו לי באיתור רכישה שנעשתה בחברתי ללציוד שלכם (דרך אתר כל שהוא שאין לי האפשרות לדעת כרגע) ששולמה ב-4 תשלומים בערך כולל של 799 ש"ח באמצעות כרטיס ישראכרד שמסתיים ב-2297 והחיוב החודשי נעשה ע"י סם ליין מגא החל מחודש יוני 2013 כל ניסיון באיתור העסקה לא הצליח עד עתה ולדעתי בתור אלה שמקבלים את התשלום אתם חייבים לדעת ולומר לי
מעבר לכך שהציוד לא סופק !!
נא ליצור עימי קשר
תודה
מרק 054-7070000
|
איתור הספק והסחורה שלא סופקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סם ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|