|
|
|
|
|
|
מקרר סמסונג בן שנה וארבעה חודשים |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר סמסונג לפני שנה וארבעה חודשים והוא מרעיש כאשר סוגרים את הדלת של המקרר (לא את מגירת המקפיא) הבעיה הזאת ידועה ישנם הרבה תלונות על כך (לדוגמא: http://www.themarker.com/consumer/1.2062719 )
למה הם לא מבצעים ריקול כמו כשמתגלה בעיה במכונית. אני נאלצתי לזמן טכנאי שלהם ולשלם לו 300 ש"ח עבור התיקון (יש לציין שהוא ידע בדיוק את מקור הבעיה) למה!!!
|
להפשיר את המקרר ולזמן טכנאי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סם ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|