פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר סמסונג בן שנה וארבעה חודשים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר סמסונג לפני שנה וארבעה חודשים והוא מרעיש כאשר סוגרים את הדלת של המקרר (לא את מגירת המקפיא) הבעיה הזאת ידועה ישנם הרבה תלונות על כך (לדוגמא: http://www.themarker.com/consumer/1.2062719 )
למה הם לא מבצעים ריקול כמו כשמתגלה בעיה במכונית. אני נאלצתי לזמן טכנאי שלהם ולשלם לו 300 ש"ח עבור התיקון (יש לציין שהוא ידע בדיוק את מקור הבעיה) למה!!!
להפשיר את המקרר ולזמן טכנאי פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה