שירות לקוחות נוראי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 26 ינואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ז'בוטינסקי 7, מגדל משה אביב, רמת גן 52520 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי מארומה במגדל משה אביב בסביבות השעה 14:00 סלט פסטה עם פטריות ומיץ תפוזים למשרד בו אני עובדת. מילא שדמי המשלוח מטורפים והסניף נמצא מטר מכאן, אבל גיליתי כמובן שההזמנה היתה לא כמו שביקשתי, קיבלתי סלט עם טונה במקום פטריות, ואני צמחונית ולא אוכלת בשר או דגים.
מכאן התחילה הסאגה האמיתית - במשך יותר משעה(!) אני מתקשרת לארומה, כל פעם אומרים שהמנהל יחזור אליי, כמובן שזה לא קורה. אני מבקשת שלפחות בינתיים יבטלו את ההזמנה, ונענית שאי אפשר בלי אישור המנהל ועוד רגע, ממש עוד דקה, הוא מתקשר אליי. אחרי בערך 6 שיחות טלפון מצידי לסניף ואפס תגובה מצד המנהל (כנראה דמות פיקטיבית בארומה), האחמ"ש רועי מחליט להיות "לארג'" איתי ולבטל את הסלט. כאילו, נדמה לו שאחרי שהם טעו בהזמנה ואחרי שאני רודפת אחריהם במשך שעה הוא יזכה אותי בסלט ויחייב אותי במיץ תפוזים האומלל ובדמי משלוח המטורפים. הסבתי את תשומת לבו לכך שבנסיבות הנוכחיות נראה לי ראוי לבטל את כל החיוב. הוא הופתע אבל אחרי רגע התעשת. לא הזכרתי פיצוי או שישלחו לי את המנה שביקשתי והוא מן הסתם לא הציע. אולי מבחינתו מיץ תפוזים זה פיצוי הולם לאירוע. אגב, ברור שהמשלוח הגיע בלי חשבונית אז אני צריכה לחכות לעדכון באתר של האשראי לראות כמה באמת חייבו. כנראה שירות הלקוחות הכי גרוע שנתקלתי בו לאחרונה. איבדתם לקוחה.
|
עוגמת נפש וייתכן שכספי |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|